Search This Blog

24 November 2008

::mama kasi saya blog::

hello :)

hehehe..hari ni mama kasi saya blog pulak,pasal mama kata dia tak tau apa nak tulis dah.

semenjak saya dari dalam perut,mama memang suka blogging selain dari jahit-jahit

hujung minggu saya sangat seronok,hari sabtu saya spend masa satu hari dengan mama.

hari ahad saya teman mama tengok ANTM marathon cycle 11,saya bukan tahu sangat tapi mama saya malas tak berapa nak rajin ulang alik bilik,jadi mama letak saya atas couch sebelah mama...senang mama kata... hehehe

apa-apa pun saya sayang mama saya



saya di dukung oleh ayah jat. mama kata ayah jat memang suka budak2...especially baby comel macam saya...hahaha...dan dia belum kawen,umur 25..masih single :)...yang pakai baju merah tu wan saya..

mama tak suka bawak saya pergi mamak. pasal dia takut saya panas. tapi nenek pesan kat mama,biar saya belajar panas,takpe. taklah saya mengada nak air cond atau tempat sejuk saja...



kalau nak tahu,wan tak pernah dukung cucu-cucu dia masa masih baby lagi. wan kata dia takut,pasal baby lembut+lembik sangat...kiranye saya pecah rekod la,wan dukung saya yang masih 4 bulan ni.



mama saya suka ratah milo,hari tu saya nampak mama amek milo 2 sudu,campur susu pekat sikit,air panas sikit. lepas tu dia gaul hingga pekat,dan dia sapu atas roti. nampak sedap,tapi saya tak boleh makan lagi la... :(




lepas satu hari jalan-jalan,saya penat...saya tido dalam keta...kalau kawan-kawna tengok,macam nilah saya tahan pacifier saya dari jatuh...hahaha...terer tak skill saya ni.

tu aje aktiviti saya di hari minggu...seronok dapat sama-sama dengan mama and babah,dan mak tok dan wan,dan achu aween and ayah jat

saya nak tido lah..

yang benar
Ziyyad

p/s::Ziyyad apa bagitau mama tengok ANTM.cakaplah kita tengok astro oasis...hish..tak tau cover la kamu ni... +P

4 comments:

Miss BumbleBee said...

next week ziyyad dating ngan ahchu pula yer..friday perhaps..

ahchu turun penang 3 days.

nanti ahchu sms ziyyad.

eh sms mama ziyyad :)

Anasfadilah said...

kak yan::nak turun penang?...weee~

Taichee~@! said...

sabooo jelaaa hakuuu

Obefiend Weiland said...

comel budak ni