Search This Blog

19 November 2008

::london bridge::

oleh kerana saya super baik hati dan comel jugak *pengsannn*

saya di tag oleh ramai beberapa orang

ayohhh! kita mulakan...

TAG menan ku mena mu jua dari Tiara mama ayra rahadatul'aisy

1 : Ziyyad playmat and gym from Simple Dimple
2 : Buzz the bug from lamaze (mama long kasik)
3 : cacing kegemeran Ziyyad from lamaze


bat bear mobile ni ada lagu-lagu lagik woooo,dapat along dengan playpen,from graco

tengok,Ziyyad amat suka dengan cacing dia...



TAG ex yang menyibuk,blah la lu dari Dils the bride to be


What if your ex said this to you?


1. Hi..how are you?
sihat.


2. Hey! You wanna go to the mall?! :
gila kau!mana boleh,haram la ngoi.


3. I LOVE U :
*buat-buat pengsan*


4. Do u want some cookies? :
biskut aje ke?ko spike tak biskut ni?takmo lah,kot ko dah bomohkan biskut ni...


5. Can you take me a picture? :
camwhore sorang2 ok.


6. Help me in my work? :
ko ingat aku kuli ke hape?


7. Here's my gift to you... :
eee...tak mahulah...ko bomohkan benda ni aku tahu...tak pun ko letak spy cam kat hadiah ni...


8. Let's just be text mates :
sama la dils,aku pun tak paham...hauhauhau


9. Do you want me to buy you an ipod?
ipod?apa standard.


10. Let's sit together in the bus :
saya nak diri aje,kamu duduk la sorang k


12. You're still pretty... :
prettier u say...hahahah


13. I still LOVE you! :
*buh penendang sekali.*


14. Can I visit your house? :
kamu nak kapak ngan asben aku,pi lah.


15. Do you love me? :
ko ni bebal ke apa..hahahah



TAG seven eleben dari Eina mama emily calon menantu i


7 ciri wanita/lelaki idaman anda

1. comel
2.gebu
3.baik hati
4.suka menolong di dapur
5.suka memasak
6.comel(dah sebut kot...hahaha)
7.faham perangai saya yang ting tong ni...ahahaha

(semua ciri En.Suami saya )

7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup

saya minat suami saya je...lelaki lain tade.. :)

7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati**

sangat suka...enuff said

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda**

1. oslo (??!)
2. Pulau Redang
3. Sabah
4. Tokyo
5. Kuching
6. Dubai
7. Oman

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda

1. kamera yang dimahukan itu
2. hp baru
3. wallet baru
4. perfume baru
5. kete baru
6. bini baru
7. anak lagi?

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda**

1. lagu awie..hahaha.
2. alicia keys if i aint got u bebeh


TAG dari dong mama khayla..

emmm saya tak berani buat

takut my asben marah u see

hehehhe

i dont want tag sape2...

matilah nanti kena tag balik...hahaha

p/s::calon-calonnya ialah....hahahah

6 comments:

eiNa said...

dilla, kompiuss sekejap.. EMI mama EMILY... EINA mama AIRA.. ekekeeke...

Anasfadilah said...

alohh...salah lah pulak

sori la ek...

*malunyaaaa,larik terjun semak*

keskeskes

kompius la awak...

p/s::calon-calonnye ialah... :))

Elyn Sani said...

huhuhu rajin tul jwb tag..... btw i dh jwb ur tag tau.....

Aku Bukan Bidadari said...

dila..tiara pun dh jwb tag,
err tag tiara tu dila x bc instruction hi hihih
yg dibeli sndiwikk org kasi x bleh.. hahahah
anywa thank lar sudi wat tag merapu tuh..

so me nk pi cari patung cacing mcm ziyaad lar nmpak syok lak ziyad main tuh

Obefiend Weiland said...

tag

seb baik tak kena

Taichee~@! said...

Uiks mana Mr Ernie?
Hari tu Ziyyad suka gila, sampai gelak tak hengat masa mamalong dok buat2 sore sesame street...

Agaknya, nak kena mamalong yg main kot? hahaha~@! Miss that lil guy's laugh ler.. n sore serak2 macho dia