Search This Blog

11 November 2008

::2nd hand smoke kills::

merokok...biasa

perokok wanita?

anda biasa lihat?

saya biasa sudah...ada kawan saya di KL nun isap rokok

saya tidak menghisap rokok kerana asthma dan sayangkan diri sendiri

nenek saya dulu isap rokok jenama marlboro lagi ok...kotak merah tu

nenek join isap rokok dgn arwah atuk dulu-dulu

saya tak boleh terhidu asap rokok yg dilepaskan oleh para perokok

tidak kira perempuan,lelaki,pondan,pengkid,tua dan muda

sangat tak suka hokeh

kalau saya lalu depan perokok yg menghembus asap mereka di depan muka saya

dengan selamba saya kibas2 asap diorang depan muka diorang sambil buat muka sangat marah sambil bagi evil stare pada mereka

ada saya peduli dia orang marah?

tak pedulik hokeh.

p/s::masih batuk kong....kong....kong

4 comments:

Mrs.R @ Emi said...

hahaha..sama aaaaaaaaaaaaaaaa
kalo terhidu sket jek..pening n nk muntah okeh.......

Anonymous said...

rumah kak jie ada papan tanda

" No Smoking"

Miss BumbleBee said...

ala...komen kite td tak masuk rupanya.

nenek dulu isap rokoks selalu depan pintu lepas tuh ada gaya primadona siput sarawak cara2 dia hembus asap tuh..huhuhu

bagaimana nenek berenti..seingat kak yan..

abang anda. en effi. selalu membebel pasal side effect merokok ni and selalu campak rokok keluar. huhuhu. pastuh dia buang stok dlm almari kat tong sampah, khelas!

mamaAriana said...

plg benciiiiiiii perokok wanita..tatau ke heh if merokok nanti our future baby akan cacat..tak kesian ke pada bakal baby yang amt2 comel ituu...

ok..if org laen merokok pun same je efek nya..tapiii...memang akan teramat emo pada perokok wanita..huh!