Search This Blog

24 November 2008

::nak menunjuk,cakap ajelah ye::




picture credit from Vista crew

i saw this pretty baby,semalam kat QUeensbay..

kaler merah lagi..

saya belek semua...

keyboard dia,screen dia..

sangat menggiurkan..

dulu,saya nak netbook,kecik la konon senang nak bawa..

tapi bila dah tengok dengan mata kepala sendiri..

alah kecik sanagt la...tak best nak tengok,kena squint my sorry eyes to see every single letter..tak best.

so i decided (ecewahhhh!) i want 15.1 inch wide screen,tak pun 14.1 inch wide screen,tak boleh berat sangat,must come in red in color or white..harga mesti bawah RM2000

saya tahu,bagi sesetengah orang RM2000 tu celah gigi je..

bagi saya tak tahu mana celah boleh dapat...hahaha

kalau saya boleh dapat...kan ke bagusnye..

dell inspiron 1410 atau dell inspiron 1525

tapi saya tade duit lorr..

tak best betul okeh..

no..i dont do credit.

hoh!

ada satu malam saya termimpi, babah belikan saya laptop,keyboard dia ada glitter kau...hahaha

p/s::laptop lama saya simpan letak rumah supaya Ziyyad blog dia sendiri,laptop baru saya bawa opis...lalalala

p/p/s::En.Suami i prefer dell inspiron 1525,will survey the harga summore..RM1999 ok kah...i add some of my money can?can lah ha...



tak semua benda kita nak,kita dapat,tak semua benda kita dapat kita nak,akhirnya benda yg tak nak tu jual kat sales blog..LOL!

13 comments:

NadiahKhair said...

siler la beli. Nad pun giler kenan ngn kaler merah tuh. tapiiiiii tunggu duit jatuh dr langit dulu. :D

Anasfadilah said...

nad::ni pun tengah tunngu duit jatuh dari langit...hahahha!

3740Journal said...

saya pun terliur tgk laptop itu.. kan best kalau jatuh dr langit ke riba..hehe

p/s saya pun heran ade orang jual baju-baju buruk dia kat sales blog. lagi heran...ade orang beli pulak tuh..(walaupun dah usang & pudar)..hehe

JeP said...

mine is inspiron 1420. best! berat sket je la. tapi mmg puas hati.

ala, kumpul la sket2. tunggu nk dkt pc fair mid 2009 baru beli. u can get a bargain at the same price it's listed now.

Anasfadilah said...

azza::seriyesly ada orang jual baju buruk kat sales blog...hahahah!macam baju bundle lah gitu ek...hahaha!

jep::i oready ask,dia kata the laptop sudah harga pc fair...this december ada pc fair in penang,i'll go to check out the price summore.

asek cek je,beli tak gak!hahaha

eiNa said...

ishh... terliyoqqq ehh... (sambil ayaq liyoq melelehhh nih.. tgk laptop tu)...

sistyah said...

aiseehhh...ada org jual baju buruk? buruk yg macamana tuh? cuak pulak nak membeli online kalau gini...

KV said...

terasa nak tade in lappy akak la.

Miss BumbleBee said...

PC fair is coming next month!

Anasfadilah said...

eina::tangkap lentok woo...kaler merah lagi...hahaha!

sistyah::biasa yg agak buruk tu yg dah used,tapi ada yg brand new with tag lagi,pasal the owner beli saje tak pikiaq dulu,impulse buying la omputih kata..

kak KV:: laptop saya trade in dapat RM450 aje...hahaha!baik simpan aje laptop antik ni...still berguna nak berblog :)

kak yan::dah pangkah kelendar dah pun 5/12 ni...hahah...cant wait!

MeL said...

nak jugaaakkk laptop kaler2 nih..cancekkk!!
~ comeinyer ziyyad lpk mamak heee ;P

Anonymous said...

saya punya DELL inspiron 1525,beli masa pc fair lepas dpt rm1999,2g..warranty 2 thn,tp amik kaler putih.pasal masa tu kaler lain dah out of stock..

Anasfadilah said...

mel::sebenarnye kanmel,bagi saya tak advisable bawak anak baby lagi p kedai mamak,pasal banyak smokers la kat situ,mujur masa kami pi,area meja kami tade perokok tegar.

cikrul::RM1999..kaler putih pun cantik! will survey rege nanti di pc fair tis coming december