Search This Blog

13 March 2008

::my first::

Selalu saya perati...sekarang ni makin ramai org buat blog sales....macam2 ada jual...dari handbags ke baju dewasa,sampai ke baju baby (ni yg the best part ni..hehehe)

truthfully,deep down my heart...saya tak pernah beli online (never ever...)Why,u might ask...saya takut kene tipu (No Offends ye Mami Adam aka Kak Noor...) it just that saya sgt tempted nak beli baju2 baby semua...rompers yang adorably cute....saya jatuh chenta!

tapi saya was-was....it is safe giving out money to people you just know for a mere second? (suare hati saya berkata la..truthfully saya tak berani...jgn marah ye para blog seller semua..)

saya tergerak nak beli online kat the KiddiesShoppe dah banyak kali saya singgah ke blog sale ni...sangat teruja melihat baju2 baby di situ..Jadi dengan langkah+tawakkal yang yakin saya decide to purchase a few items yang ada di jual di situ..Finally,saya berjaya juga melepasi rasa was2 itu dan decide tawakkal tu Allah'lah saje..(dengan izin En.Suami saya beli,mula2 saya takut die marah,tapi tak marah...Alhamdulillah,nasib baik selamat..)

Saya tahu Si Chomel dalam perut ni baru je 5 bulan + 1 week...tapi saya tak SABAR langsung bab2 barang baby ni...hehehe...beli aje lah,kata naluri saya..Lagipun kasut dah ada,kan tak mo pakai baju kot? (kata2 penyedap hati...hahaha)

p/s::InsyaAllah semua ok..dup dap dup dap juga la perasaan ni

p/s/s::pi la singgah tgk the kiddie shop tu...kot ada yang berkenan di hati..hehehe

p/s/s/s::ada ke aya blog seller?hmmmm

5 comments:

Arin said...

I bought little danial's bday gift-GAP Tshirt,last year from ebay.com.my..alhamdulillah, parcel selamat sampai dgn jaya nye di Melaka..kene tgk testimonial sellers baru hati tak was2...

Mrs.R @ Emi said...

hm..rasenya xsalah kalo dh start beli brg baby skrg...beli sikit2 dulu...
n sya dh byk kali gak beli online nih...dr bag sampai la ke perenah mee bandung..bleh gitu??

wawajoe said...

hahaha..bought few things online gak..
bak kata Arin, check seller tuh...i even met one online seller..instead dia poskan barang, we meet up in PJ. save sket duit poslaju.

En suami pun ada beli mp3 player online. Ok jer...

Anasfadilah said...

hopefully mine will turn out great..ada juge YM dgn kak jass (the one im buying from) a nice lady...heheh

tapi ada prob plak fund transferdari cimb ke maybank (i do it online banking oso,easy...hahah)

hopefully Kak Jass dapat my payment..

p/s::tak sabar oo tunggu itu Romper yang comel

Unknown said...

for 1st time memang kita tak baper yakin, perasaan takut kena tipu tu mmg wajib ada..-berdasarkan pengalaman sendiri- tapi bila dh start..hmmm..jadik mcm addict lak