Search This Blog

26 March 2008

::love in every stitches::

OH...ada 16 orang telah vote supaya saya buat bisnes menjual baby booties...setelah berbincang dgn En.Suami,dia setuju....dan sekarang ini tengah merangka bisnes plan (alah...tak la besar manapun...bisnes kecik2 aje pon...)

saya nak tahu lagi 2 orang itu,kenapa tak patut bagi saya membuka bisnes booties ni?mesti mereka ada sebab...dan saya nak dengar pendapat mereka...

untuk bisnes ni,saya kene invest satu mesin jahit...yelah...kang jahit tgn kang,ada plak kata tak kemas kan?pakai 2 minit,dah terburai semua...hahahaha..

jadi,nanti-nantilah saya mulakan bisnes ni..InsyaAllah ada rezeki saya akan mula..

p/s::banyak plan nak buat hujung minggu ni InsyaAllah,antaranya project repaint baby cot and repaint tv cabinet yang asalnye ialah kepala katil dulu2...nanti saya amek gambar la tunjuk...pasal kepala katil ni sgt authentic dan seswai dgn umah kami...tunggu ye frugal project from us..hehehe

p/s/s::ingat nak pegi Chowrasta la carik buku...emmm

pika26pika26pika26pika26pika26

5 comments:

Anonymous said...

Erni... chowrasta tang mana ek kat penang tu? -azfar.

Anasfadilah said...

chowrasata kat town,dekat dgn komtar,berhadapan dgn maidin store...selalu org panggil pasar jeruk...pasal byk orang jual jeruk kat situ..kalau ko tanya pasar jeruk kat peniaga2 area kat situ,depa tau lah..

tapi naik atas bahagian belakang ada byk jual buku 2ndhand...tapi kalau bernasib baik buku baru....murah2 je..

boleh mereng jap tengok buku kat situ...kalah borders.hehehe

Anonymous said...

baru nak tnya..chowrasta tu bkn jual jeruk jer ker?? hehe dah ada jawapan dah...

Anonymous said...

ganbate, erni !!!!!
wei kalo terrer buat la costume binatang (halloween) mcm yg ko pernah letak kat blog ni dulu.

penat aku carik costume mcm tu utk amak buah aku !!

Liyana Shuib said...

dila..nanti bolehla eh order booties tu..nak jahit sendiri yana tak reti..hehe..