Search This Blog

10 March 2008

::celeBration::

(Tiada kaitan dengan kemenangan DAP di Pulau Pinang,dan pada hakikatnye saya masih tiada mood di hari Isnin nak pergi kerje..tapi terpaksa..oh malasnyee saya!)

Yesterday,was En.Suami 30th Birthday!Happy Birthday sayang..saya berjaya membelanja makan eskrem Baskin...(kerana saya pun teringin nak makan eskrem ni...hahaha)

::En.Suami dan eskremnye..flaver biase kegemaran ialan choc chip mint dan satu flavor baru,dan mmg die suka mencuba rasa baru ialah.... banana strawberry..::

oh ye kak Yan pun ada di Penang for one night (pasal hari ni die p Langkawi..) Jadi kebetulan,birthday kak yan next week,so saya belanja sekali makan eskrem..

::kak yan yg sugar high....heheh...bakal birthday girl makan eskrem praline something dan satu lagi apa ntah pecan kot..hehehe::

and,baby saya dapat his first hadiah dari kak yan...macam journal gitu,tapi hand made by Kak Yan..is it so adorably sweet of you kak yan...thanks ye..

::whoaa!kak yan nak bagi baby borang PhD la...acah je..ni sampul surat...dalam ni baru ada hadiah utk baby..borang itu kak yan yang punyA!hahahaha::

::inilah hadiah baby,hand made jurnal utk baby...sweet kan...meh kita tgk some of the pages k...::

::one of the pages yang kak yan buat...sweet bangatt!...ada byk lagi pages yang adorable dan vogi d vass..tapi tak yah tunjuk lebih2 la,nanti korang jeles plak...hahahaha!..gurau je ye....delicately cut and paste by auntie yan for my coming soon baby InsyaAllah..::

::sory for the blurry picture,pakai cam phone aje bukan DSLR macam kak yan...hehehe...trademark jgn tak trademark...kak yan the bug lady!!..hehehe...hopefully ur dream jadi forensic entomologist berjaya...chiok!chiok!::

p/s::saya makan eskrem apa lagi kalau bukan gold medal ribbon kan?..hehehe (baby dalam perut dari semalam tendang2 je rase nye...sugar high jugak ke apa anak ku ini..)

3 comments:

Arin said...

Dilot, my sis mmg creative gile just like you my dearest cousin..anyway..bak mai le sesudu eskrem tuh..pssttt..March 31st , gie le BAskin..they have their sales every 31st..

Anasfadilah said...

kak arin::if u have Jusco card u get 10% off...weuuu!selalu bila sampai 31st tak lapaq eskrem...hehe

wawajoe said...

hang berdua memang sepesen lah....kreatif and muncung!