Search This Blog

07 March 2008

::happy happy joy joy::

Oh!saya rasa sgt gumbira di hari pilihanraya (tade kene mengene k...abaikan..) saya dah tunggu bende ni dari tahun lepas lagi..akhirnya...akhirnyaa...(kini pasti ku rasai cinta abadii..lalala..hahaha)..

Saya gembira BUKAN disebabkan bershopping barang baby chomel,atau mendapat kerje tetap atau mendapat durian runtuh mahupun menang peraduan...saya happy sgt pasal...CSI Vegas Season 8 dah keluar kat channel 701...yeehhaa! Sara Sidle selamat daripada miniature killer itu,dan grissom and sara dah jadi an item kat season 8 ni tanpa segan silu (Abg Effi tipuu...kata sara sidle mati...hampess!)

i am a CSI freak,particularly Vegas...i have all the DVD from season 1 to season 7 and yet to buy season 8 punye plak...wehooo! kenapa saya suka CSI?

pasal bidang kerje hampir sama,suka pada bende yang teliti...a piece of hair pun berkira..Season 8 CSI:Vegas every Wednesday 10pm channel 701.(mungkin saya ketinggalan disini,pasl abg effi dah donlod pun season 8 tahun lepas.....cehh!)

p/s::Birthday En.Suami jatuh pada hari ahad ini,sekian.(dan saya tade hadiah nak bagi selain doa panjang umur,murah rezeki....)

p/s/s::hari selasa 9pm,heroes season 2,channel 711.Layaaannn.

No comments: