Search This Blog

11 March 2008

::love in every stitch::

last night, i was so the rajin...u know what i do yesterday night while watching House..i sew..ye kawan2 saya menjahit...nak tahu apa saya jahit?hehehe...jeng jeng jeng

::chain stitch on my first baby romper...senang je jahit ni...macam embroidery juge la...Chomel..nickname my baby pasal the name masih lagi dalam pencarian...lepas tu ada lil butterfly...hehehe..::

::adorable tak?...hehehe..nilah keje saya jika ada kelapangan...romper ni murah je saya beli,pastu saya personalize kan sendiri...kat kedai tade jual ye...carilah kat baby GAP sekalipun..memang tak jumpe..::

projek baby saya yang lain ialah baby bips,baby booties,baby soft book and baby hat,nak tengok hasil kerja tgn saya yg tak seberapanye,klik SINI dan SINI

saya nak buat lagi baby booties guna my old khakis pants..hehehe...nanti dah siap saya post sini..

oh ye,saya nak tanya...what is the best sleeping position for pregnant woman?susah nak cari posisi tido la sekarang...En.Suami kesian tgk saya malam2 nak tido susah...emm

p/s::love in every stitch..

pika26pika26pika26pika26pika26

9 comments:

Nur Sakinah Ahmad said...

rajinnye mamy ni..uatkan utk bb sy skali leh?he3..
em, cr posisi ikut keselesaan la..tp, it is advisable to sleep on ur right.org ckp anak bijak kalo tdo mengiring ke kanan.cubala petua sy yg tak seberapa ni.

Anasfadilah said...

kinna::maceh advise...susah betul nak tido la ni...kiri salah kanan sakit,telentang pun sakit..nanti sayatry petua tu k..saya jahit tgn aje...takut tak cantik..jahit mesin cantik sikit.

Emma said...

serius comel... bseni la u nie...

i pun ada gak buatkan hat utk lil ryan, knitting jek... tp sbb time dia bsalin tu memanjang musim panas (xde ujan), alkisahnye, topi tu pun udah dsimpan sbb dah x muat... sedih giler....

Liyana Shuib said...

Salam dila..

Wah comelnya..yana takde bakat jahit2 ni mau rosak baju..hehe..geram tgk..kalau ikut buku..die suh sleep kekiri..kononnya darah senang mengalir..baik utk baby..lapik le perut dengan bantal lembut..tp yana hntam juga mana2 asalkan boleh tido..cma ada 2,3 bantal lembut lapik kanan kiri..kurangkan lenguh..pastu kaki tinggikan sikit..letak atas bantal juga..

Anonymous said...

wahhhh comelnya!

harus dicemburui sebab daku langsung xreti jahit-menjahit.

huahuahuahua.

Elyn Sani said...

rajin nyer die.... bakat ade besh la... cam i ni mau sume2 pi beli... dh name pun tangan kayu huhuhu

btw smlm pi clinic, kaki dh mule bengkak. so doc advise titon pusing kiri or kanan. x bleh telentang(fav position). tkt baby block urat saraf kite. amat la x selese mlm td i try camtu.

Ferida Erlyda said...

wahhh tomei² kreatippp nyer akak kiter ni... ;D

Taichee~@! said...

Encek dila.

Don't wori. Gua sudah window shopping kat OU on Chomel's comel baju bajan! ya Allah! Leka tgk bajus tu semua...ada lil spider, baju kaler oren, ada glow in the dark la, ada macam2 la! semua tpt knaz pg..hehehe. Ada gak tgk stroller, pram, carrier, botol susu la apa la...hehehe lebeh lebeh plak gua ek? u name it, baby gap, guess, osh kosh, potato bende alah...chicca, tah macam2 nama ler...

Tp tulah...sabarrrr ek! Insya Allah, adalah tu rezeki si comel long sue beli!

Anasfadilah said...

thanks y'all...hehe.*blush*

Long Sue::InsyaAlah....AmiNNNNNNNN!