Search This Blog

19 March 2008

::hip hip Hoorayy!::

Yes...finally..after the agonizing waiting...hours and hours of waiting....finally its here!

*joyjoyjoyjoyjoy*

my baby GAP rompers arrived safely yesterday at Mak's house (my MIL)...yay! although there is some slight mistake at the address,luckily the posmen kenal sama my bapa mertua...hahhaa...

i tear and rip the pos laju envelope...and voila! my baby gap romper...Oh Soo Adorablenye! (sampai gambar pun tade nak menunjuk kat korang...hahahaha)...Kak Jass..nice having bisnes wit u!hugs!!

p/s::lagi bape bulan baru la Si Chomel dapat adorn this rompers...emm..sekarang ni tgk+belek+senyum sorang2...gila kah?hahah..tak kisahlah..asal hati bunda ini gumbira lalala!

p/s/s::harus menceburkan diri dalam bidang beli membeli di internet..sungguh suka!

p/s/s/s::mind my bahasa rojak...dont care much about all the typos and the rojakness..

--------------------------------------------------------------------------------------------------

nota-nota CINTA kepada MAK NGAH di MELAKA

kehadapan mak ngah yang saya sayang selalu,saya akan pulang ke KL esok..jadi bolehlah makngah prepare masak2 itu ikan asam pedas mak ngah yang sedap tahap dapat Bintang Mechelin..oh ye...saya nak telepon mama saya juga,nak minta tolong masak masalodeh untuk saya...sama sambal sotong dan nasi impit...ala hari raya gitu...sungguh sedap...harus bintang mechelin juga..saya tak sabar nak makan ni...mengidam teruk dah...hahaha...love u so much...thank you in advance

oleh kerana Mak Ngah duk melaka,saya ada pantun nak jual,sila lah beli

kalau ada sumur di ladang
boleh saya menumpang mandi
kalau ada umur yang panjang
masak lah asam pedas lagi..

pucuk pauh delima batu
anak sembilang di tapak tangan
biarpun mak ngah jauh beribu batu
asam pedas tetap diinginkan

harap mak ngah beli lah pantun saya ini...hehehe

love,hugs and kisses
anak buah mak ngah yang nalo
Dila comey


pika26pika26pika26pika26pika26pika26pika26pika26

5 comments:

Ferida Erlyda said...

klau dah ader baby nnt u bahasakan diri sbg bonda yer??? sweet n classic... bapa nyer lak nnt nk panggil aper?

Obefiend Weiland said...

cis

masak kat rumah oke. hamba bakal pulang juga. naik roket.

Arin said...

ahaaaaa....sila lah yana memberikan surat chenta ini kepada mak ngah ye...
p/: ma..masak banyak2, bior dilot tapau bawak blk penang!

Emma said...

u beli online tu kat mane??? kongsi le linknye...

nak gak join cuci mate... hu hu

Anasfadilah said...

erlyda::sebenarnya,tak de idea nak anak panggil apa...bunda tu idea je..tapi tak tahulah kalau boleh guna kan..nampak macam istana sikit...hehehe

abg effi::mari lah pulang bersama-sama..naik roket pun ok..

kak arin::heheh...masak lebih sikit..ok juge...boleh tapau...heheh (melampau tau...dah mintak tolong,minta lebih2 pula...tapi takpe,kerana saya anak sedara yang comel...hahaha)

mama ryan::the kiddieshoppe....link ada kat sebelah kiri blog saya...kat cyber shop tu..sila la mencuci mata...kot2 boleh cuci akaun bank sekali...hhehehe..