Search This Blog

10 March 2008

::awatlahh::

Hari itu ke pasar malam bersama En.Suami...di hati ingin membeli sayur,kentang dan juge cili..(macam pantun la plak...)..

Tengah sibuk berjalan di kesesakan orang ini,aku terasa seperti ada mata2 yang tgh scrutinize my protruding belly..i was like "Apa pasal plak tgk2 perut aku ni,ke baju aku pakai terbalik ni..?" aku tak tahu la apa sebab makcik2 ni duk telek2 perut aku...musykil plak..

bukan sekali kejadian ni berlaku,semalam di kenduri kawen kat area aku tu pun,ada lah 2-3 makcik duk telek2 perut aku,tengok perut aku tak berkedip wooo!sure anak aku comel,belum kuar perut org dah tgk tak berkedip mata..apakah!

mungkin depa nak make sure aku mengandung kot..pasal im not a fan of those baju mengandung bertali dibelakang dan singkat pule tu (im tall mind u..jadi buat masa sekarang ni saya pakai jubah2 yang ada saje...tanpa tali..mungkin esok2 terpakse rela pakai,tu saya tak tahu..)..oh makcik2 mind ur own perut ok...bukan saya tak suka org tgk perut saya,cuma ianya agak annoying..its like,depa tgk aku macam baru turun planet mars aje

saya masih tak sabar nak beli barang baby walaupun saya tahu tak kan lari kedai baby dikejar,tapi i wanttt it so badddd!

p/s::aduh tak sabar betul la nak beli barang baby ni..!seriyessss!

4 comments:

Taichee~@! said...

Sabarlah adik uit.

Kalau makcik tu tenung perut tu, tanya lah dia, "ye, makcik. Makcik sihat?" Tapi jgn dgn nada perli, mata terjegil hidung kembang. Tanya dgn hati yang ikhlas.

Bila dia friendly, nanti akan auto dia tanya kamu, so jawab jugalah dgn ikhlas dengan senyuman. Tak salah kan? InsyaAllah benda yg annoy tu akan hilang sbb org faham.

Ada sebabnya kenapa kita berpesan pesan. Knaz mmg tak pernah kawen dan tak pernah ada baby. Jadi, I'm not fit to advise you on this ler. Just ikut cakap mama. Bukan kah mama dah pesan berkali-kali? Sabar sabar...Anas pun dah pesan, sabar sabar...

Byk hikmah dia org2 yang bersabar ni...oh! sapalah aku nak tegur adik aku yg paling penyabar dalam famili ni...

Nur Sakinah Ahmad said...

em,sy pon penah alami gak pengalaman ni..last2 tak jd shopping sbb rasa annoying yg teramat.maybe org tgh main teka2 bb boy or bb gal dlm perut u ;)

Elyn Sani said...

hahaha agak2 nyer sume2 mommy to be akan hadap bende nih. so buat x tau la......

wawajoe said...

you damn gorgeous kot masa pregnant ni? hmm..tak sabar nak ke Penang ni...Amar just saw Anas's pic mkan ice-cream, and he said," Eh, uncle Sumolah!"