Search This Blog

22 January 2008

::whats in my bag::



Ini beg kerje saya. Ia adalah beg gucci (yg fake...hahahaha).apa ada dalam beg saya yg besar ni ye?...



inilah barang2 dalam beg saya. Ia terdiri daripada::

1.satu tupperware breakfast (nasi goreng),satu lagi tupperware ada prune (utk digestion perut saya yg dah slow)
2.satu tumbler susu anmum (perisa coklat...rasa vanila tak sedap)
3.seplastik keropok ikan,utk dikunyah2
4.ada vitamin asid folik juge dalam beg ni,dan ubat cirit birit (in case En.Suami sakit perut)
5.ada mmc card (memory card N70 En.Suami la ni)
6.casing cermin mata saya berkaler pink
7.wallet saya yg serbaguna
8.lotion tgn yg wangi...(best sgt bau dia,tapi En.Suami kata bau macam bunga malai...ceh!)
9.asam boi..(kadang2 je makan...rasa loya makan la sebiji)
10.jarum dan benang. (kes2 emergency)
11.small change yg bersepah dalam beg
12. 2 lip balm (dari lipice...satu colour satu tak)
13.bedak muka dan blusher satu (untuk cover muka penat...hahah...tapi usaha gagal)
14.satu card reader.
15.pensel ikea yg terlupa pulangkan balik...



p/s::ada apa dalam beg anda?

7 comments:

Anonymous said...

ada satu benda in common. crabtree hand lotion itu. weuuu, memang sungguh lembut dan tak jumpe lagi lotion2 lain yang bleh replace. harge je mental sikit. nantucket juge saye punye. ;)

Anasfadilah said...

shila::nice kan bau dia..ada ke org tu kata bau macam bunge malai....hempes je!dan saya suke itu tube die macam tube watercolor jek..hehehe

wawajoe said...

Dalam beg saya ada:
Wallet, thumbdrive, mp3 player, lip gloss, purse kecik untuk syilings, pen merah (in case encik suami lambat tiba, leh tanda kerja bebudak), handphone and keta ammar sebijik.

Kalau dah ada anak nanti, very the practical bawak beg kecik jer (or mine is a sling bag). Yang penting bag budak kecik with all those necessities)

Anasfadilah said...

kak long::dila rasa nak bawa bagpack je...humban barang anak dgn barang mak sekali..silap2 barang ayah pun angkut juge...hwahwahwa...tak bergaya langsung!! (i always soka itu beg yg besar,humban segala dalam tu,pastu nak cari jenuh!)

wawajoe said...

Beli laa bagpack yg kiut-miut..
ala-ala sporty sket untuk lelaki cam bag bob the builder...
takpun untuk pompuan, mickey mouse atau barbie...hehehehe...
apa-apa pun, kalau anak ikut perangai uncle effi(cam danial), jenuh nak bawak kain candu merata-rata...kalau tak ,meraung cam ilang emak!

Arin said...

tuh le nama nya ammar yang tak macho..bawak can-can ( di sebut chan-chan ye )...

Anasfadilah said...

kak long::apa barang anak perepmpun bawa beg barbie...beg gucci la!baru macam trust fund baby...hwahwhawha