Search This Blog

09 January 2008

::Shopoholic-i-am-not::

kan bagus kalau kita ada jutaan wang dalam hidup..nak beli ikut suka hati pun tak kisah..beli LV,hermes,gucci,anya hindmark, (betul ke aku eja ni..??)..

keterujaan memiliki barang berjenama yang hanya boleh didapati di area bukit bintang saja..oooh! aku tak mampu (mau mampus pikir mana nak cekau duit wooi..)

apa?perlu ke barang2 jenama yg susah nak sebut ni..cube hangpa sebut nama Louis Vuitton..macam2 la kang nanti bunyi...hahaha! kadang2 rasa bangga akan mula menyelinap dalam sanubari pemilik kerana dapat pakai jenama mahal yg sukar dimiliki oleh orang macam aku ini..(kak Siti kita mampu la beli sampai dia pun boleh bukak butik LV kat umah dia...hahaha)

tapi!tunggu dulu aa...sapo kato den tak mampu pakai jenama mahal..den pun ada handbeg jenama mahal..antaranya Hermes,Coach,dan Gucci...TETAPI...tunggu sat na...jenama saja mahai,tapi  itu saya beli di batu fereghi da!!hahaha kantoi!!cakap aje apa jenama mau,saya kasi angkat sama lu,harga kita boleh kaw tim..semua design baru..(yelah baru...3 bulan lepas aku p,sama ja design,hang ingat aku tak tau,aku baca majalah pesen hang tau ka,jgn buat leceh aa)..

barang2 fake ini kebanyakan made in china...and jgn tak tahu...barang2 fake yg berjanama ini ada grade juge tau...grade paling bagus A..LV tipu grade A pun mau RM200...(uhuhu hari tu berkenan sgt kat satu beg LV...tapi still tade duit nak di bazirkan...i have other priorities k..), pada beli jenama LV tipu berega RM200,baik aku beli beg di Liz Clairborne atau Braun Buffel aje...sah2 jenama ni tak di cetak rompak lagi..penah tgk beg braun buffel tipu punye?tade kan?

keinginan ada,duit tada la tambi...tapi tidak apa,bukan worang tahu pun,tapi ini hari,saya kasi bocor rahsia,nanti jgn cerita dalam parlimen aa...hahahaha

jadi,apa guna beli beg mahal riban2 pun,tapi ada yg fake...sekali hang pakai yg ori,silap2 org kata hang beli kat petaling street...hahaha...(kak Siti tak beli kat petaling street saya percaya,kalau dia beli kat petaling street pun,org akan tetap kata die beli kat butik LV...hahaha...dunia oh dunia!)

p/s::menilai manusia pada kedudukan,harta benda dan wang...kenapa tak pada akal fikiran?pasal akai tak nampak!!hahahamacam mana nak menunjuk!tunjuk pandai tapi bodoh...susah juge kan?

2 comments:

wawajoe said...

Puan Dila, fake braun buffel ada lah kat petaling street sebab saya selalu ukur petaling street dolu-dolu...hahahahah

Anasfadilah said...

wahahaha....ada jugek ke?kihkihkih...dah lama tak p petaling street la...lepas ni pakai jenama cap ayam je lah...hahaha