Search This Blog

11 January 2008

::Ganbatte!!::

ini achim...ini gambar dia masa die bertunang ari tu...hehehe...ada sama ke muka die dgn saya...(saiz bdn ada sama kot...kami rangka besau!..hehehe)



wah! achim nak kawen dah bulan 5 ni InsyaAllah..(25th 5 08 to be precise..)..i am really2 wanted to come! (antara azam baru yang baru masuk senarai azam saya tahun ini..hehehe....hopefully tercapai...amin)

dulu fifah (awek jep..:p), salah tegur org,dia ingat aku ialah achim...jadi bila aku tak menyahut (memandangkan aku bukan achim)..fifah boleh tepuk belakang bahu aku...siap dia marah aku lagik?...huhuhu...dia kata muka aku macam achim...ye,kawan2 walaupun nama je satu course tapi kerana sgtlah ramainya bebudak dalam course ni,aku pun tak kenal achim ni yg mana satu...

lama2, (dgn jasa baik fifah juge..) fifah kenal kan aku dgn achim..third year macam tu baru aku geng ngan achim (antara org yg suke rompak lagu,"tgk" nota/assignment,dan lab report..akulah...hahaah)..aku selalu gak lepak bilik achim..hehehe...peace!!

oleh kerana ramai kawan2 aku nak kawen,ada lagi sorang kawan aku pun nak kawen...tapi masalahnya...dia kata tade calon..menyampah jek...selalu rendah diri...dia tak gemuk,cume comel sikit...tak cacat pun...sempurna..lengkap anggota...tapi dia suke rendah diri...menyampah betul..(sorry ye awak...saya bukan sengaja,tapi awak kena ada keyakinan byk2..)

your mr.right will finally came along (mr. right mean the right person for u,compatible with u..)..jgn risau...kalau betul nak kawen jugak...ikut macam saya..cume anda kena ada berani sikit..
hahaha...(i jump at every oppurtinity i feel like jumping into...hahaha...its dangerous,but it worth the risk...hehehe)

kawan saya tu baru 25 tahun je...so dont fret about being an old spinster, just because all ur friend is getting hitch...ur time will come,eventually..teruskan berusaha dan doa2 byk ye..ganbatte!

p/s::kalau ko bace ni pun,ko jgn marah ek...hehehe..peace!

3 comments:

Miss BumbleBee said...

25yrs dah takut jadi old spinster?

so what makes me? huhuhu.

enjoy life. thats what matter.

*take care dilot*

kisskiss

Taichee~@! said...

Wahhh tukau lagi layout.
Layout ini saya suka bangat~@!

Ahem.
Yan. You're younger than moi. So i make that double spinster akakakak~@!

Kalau nak tiru layout ni bleh tak akakaka~@! Mcm ceria gitu...

Saya sudah meletakkan abatar MM11, hantar ke 28700 tok kamu. Semoga kamu menang kalau ada rezeki...

Saya juga sudah meletakkan abatar itu sbg abatar saya diamnet serta mewarwarkan MM11 dan hantar ke 29700 di blog amnet serta di merata2 tempatyg saya pergi..

Adik saya kreatif dan comel. saya sayang dia, sbb itu saya promote MM11. hehehehe

Anasfadilah said...

kak yan::budak2 zaman sekarang ni...ntahapahape ntah!...hehehe...enjoy life...yeah!!

kaknaz::thanks ye....hehehe...tapi lukisan adik buruk la...hahaha