Search This Blog

02 January 2008

::dua ribu lapan::


dua ribu lapan...tahun ni berbeza sikit...family En.Suami dan aku telah berbeque...hahaha...makan ayam,makan sup...thank to Pak.Hassan yang memberi idea...Mak Teh juga...makan2 sampai la tgh malam...giler kentang penuh perut aku malam tu...family En.Suami memang rock kapak la juge...tambah2 lagi makteh...adik ipar(s) aku pun ok semua giler kentang....

so tahun baru..azam??tade apa pun...cuma harap dapat seorang yang comel dalam hidup kami berdua..ye lah,orang dah kawen,nak apa lagi...kalau bukan si comel...apa-apa pun rezeki di tangan Dia. (sambil nyanyi...si comel yang comel...comel comel melati ali baba...hehehe)..jadi isteri yang lagi rajin (En.Suami ku sayang,saya bukan malas ye kebelkangna ni tapi penat la,pinggang sakit je...hehee) saya tau En.Suami faham...sayang dia...emuahemuah!!

di kesempatan ni saya nak ucap TAHNIAH kepada kawan saya Pejal and Zura...diorang dapat baby boy nama Muhammad Arief Hakimi....tahun baru ni pastu seronok dan ceria lagi hidup korang...doa-doa la turn kami pulak tahun ni..

tahun 2008 juga...baba akan retired dari alam pekerjaan...bila dikenag-kenang kan balik...its has been years baba with that company...masih lagi teringat masa awal2 dulu...kitaorng sefamili memang asyik berpindah randah...dari kuatan ke johor samapi la ke sabah...baba,seorang yang amat rajin dan dedicated terhadap kerjaya dan juga family..(walaupun baba pencen 6 hb Januari ini,baba masih ke opis ye...hahaha...) baba lambang kekuatan kami adik beradik..mama tulang belakang baba..an icon couple to me...sedar tak sedar...baba semakin tua...(tapi bergaya..hehee)...dan cucu pun tade lagi...tapi,baba and mama doa la kat kami ye..InsyaAllah ada la tu nanti rezekinya

tahun 2008 juga umur aku akan meningkat lagi setahun InsyaAllah...masuk 25! (makcik Nafa terima kasih la ye ingatkan umur kita yang semakin tua ini...hahaha)

hping this year will be happier that last year..more peace int his world,less polution,less rude driver,less corruption,less war...INSYAALLAH..


p/s::this year we will think less about us,but more to the others..

1 comment:

futera said...

kami pon tak sabo nak tunggu korang dapat anak nie ....bleh la anak kita main sekali....kalau baby girlz blh jadi awekz....kalau baby boy kawan jer la kekeke.....