Search This Blog

28 January 2008

::dream::

Oh sungguh tidak seronoknye saya sekarang ini...susah betul nak tidur..bila sudah ada baby di dalam ini perut,tidur malam semakin susah..kenapa? suhu badan naik..jadi badan saya sering panas (mungkin ada tanya tak pasang hawa dingin kah?...ada hawa dingin,tapi sejuk sgt saya tak boleh tidur la,saya perlukan udara yg bergerak atau angin..)

sejak masuk 2nd trimester ini,mimpi saya semakin vivid..saya tak suka mimpi itu semuanya..sgt tak best adanya..banyak mimpi2 saya melibatkan orang2 yang saya tak mahu ingat lagi..arghhevil..saya sudah tentu tak dapat mengawal mimpi saya sendiri kan...jadi hari Ahad semalam saya terbangun,mengenang mimpi yg tak best sgt2...terduduk lama saya di atas katil...En.Suami bertanya..."ada apa yang difikirkan tu?"...saya mengeleng kepala dan berkata.."tade apelah.."

masa kan saya boleh tipu ini orang bernama suami.."tipulah,mesti ada fikir apa2 ni..." En.Suami bertanya lagi...saya menghela nafas panjang...dan bercerita padanya tentang mimpi2 saya yang tak best itu..En.Suami diam..dan berkata.."itu mimpi je,jgn risau sgt.."..saya lega dan tidur balik..eheheh..macam apa je kan?hehehe

tapi tulah...mimpi menang Petronas Super Car Craze ke kan best..ni mimpi merepek je..jiwa kacau betul lah..

p/s::memang TIADA rahsia antara saya dan En.Suami,dia tahu siapa saya dulu,kini dan selamanya (mentang2 nak pilihanraya ye...ahahaha)

No comments: