Search This Blog

17 June 2009

*warga tua*

warga tua teras masyarakat....hahahah

hari ni birthday saya lah kawan-kawan :)

setahun tua sudah..pencapaian yg paling tinggi setakat ni selama 26 tahun hidup

ialah dapat Izzul Ziyyad...hahahah

Ziyyad pun dah ok,tak demam-demam...tidur pun dah balik ke norma semula

saya pun dapat tidur semula...hehehe

Ziyyad dah mula panggil saya MAMA tau! bangganyesss

hadiah tak ternilai untuk birthday saya :)

Ziyyad juga dah nak start walking,sekarang duk asik lepas tangan aje kalau berdiri

tak sabar tunggu Ziyyad boleh jalan...boleh main kejar-kejar,main bola,pergi taman rima main kat situ... :D

pasal hadiah pulak

saya dah dapat awal-awal

satu lappie dari mama n babah

satu lagi kain pasang dari kak long and kak yan

ada satu hadiah lagi saya tunggu dari husband neh...tapi dia kata tunggu dulu...hahaha

tak sabar ni!

celebration?

saya ingat kalau Ziyyad dah ok sikit,pox dia dah kering and subside baru boleh bawa makan-makan

la ni hold dulu

Ziyyad birthday pulak next month!

p/s:: semalam saya mimpi saya di telan ombak tsunami,tapi sebelum ditelan saya berselawat byk kali..bila habis tsunami ,saya selamat...apa tandanye tu ek?hmmmm

17 comments:

Mrs.R @ Emi said...

hepi bday...all the best!!

p/s: org ckp kalo mimpi berkaitan "air" murah rezeki :)

3740Journal said...

Dila,

I nyanyi balik kt u...

Happy Birthday to you..
You were born in the zoo..
With mongkey & kangaroo
Happy birthday to you..

Hehe..

Happy birhtday dila..semoga panjang umur & dimurahkan rezeki...

eiNa said...

eppy besday dilla.. waahh.. dh dpt present advance..
terasa bangga kan bila anak kta dh pandai panggil "mama"..

Queens said...

Happy Old Day my dear sis...
SEmoga kebahagiaan dan kesihatan selalu milikmu..

(skema giler tak?)
anyway..mimpi ombak besar/air banjir/sungai etc etc itu menandakan rezeki..so tunggu lah rezeki apakah... :D nk dpt adik kah ziyyad? hi hi hi

tapiii ada syaratnya ..ni mimpi after subuh or sblm subuh..if lepas subuh tu menan tidoq jer..tp sblm kalau ..bleh lar diguna pakai...

Yg BEnar
Nujum Kak Belang

Farah said...

happy happy happy birthday dilla!

semoga panjang umur dan murah rezeki!

Dils said...

Happy birthday dila.

Try la gugel makna mimpi tu. Hehe...

aZeeMaH said...

selamat hari lahir!

NizA said...

happy birthday!!!

UMMI FARIS & FARAH said...

hepi besday!!

Eliss said...

happy birthday..semoga happy happy happy selalu!!

Elyn Sani said...

selamat hari tua pn dila!!! huhuhu dilla nnt buat kenduri potong cake same2 ngan ziyyad la..... lagi meriah kot!!

azfar said...

Selamat Hari Lahir Pn Erni! Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. :)

NM said...

happy birthday mama ziyyad!

Noorina said...

happy birthday semoga panjang umur dimurahkan rezeki dan bertambah anak selepas ini.. hihi

Cikpid said...

Happy Birthday...semoga panjang umur n murah rezeki..dapat keje yg lagi best or dpt adiah duit yg byk rm2juta utk beli banglo yg diidamkan..semoga bahagia sehingga ke akhir hayat..hehehhe

Anonymous said...

Assalamualaikum..

WARGA TUA... TERAS MASYARAKAT... hehehe... dulu ko slalu nyanyi lagu nih kat aku... hope ko murah rezeki n panjang umur... bestlah hadiah dari ziyyad tu.... nafa ntah bilalah anak nak panggil... anak tekak je yang panggil bg tau kata lapar... hahahaha...

Nur Nazifah Mansor

littlemama said...

dila, lupa lak nak ckp hepi birthday..

HEPI BIRTHDAY!!

maik ai..26 ke.. muda amat lagi mak oii...he..he