Search This Blog

04 June 2009

*nursery*

sorry for those yang hantar email

saya lambat reply

saya dan suami sibuk mencari nursery semalam

kami ni cerewet juge rupanya

"eh,rumput panjang la..nampak macam hutan" (ini untuk nursery laman depan tak kemas)

"gelap,suram aje ni...tak ceria la" (untuk nursery gelap tade orang..lupa plak cuti sekolah..)

"ni baru ceria sikit,bersih,luas.." (nursery 2 thumbs up)

masih ada pros and cons

masih ada risiko

tapi,InysaAllah semua ok

pasal nursery tu mak menakan suami yang punya

ada 8 babies. (Ziyyad will have plenty of friends)

ada 5 cikgu (cikgu muda,ada sijil,and everyday depa rotate,maknanya cikgu tak stress ngadap baby sama je)

tapi,ada satu yang buat saya malas sikit

jalan itu pagi2 adalah jem

takpelah,anak punya pasal mungkin tak kisah

tapi kami kena bincang dengan Mary Kay,supaya tiada dendam antara kita (ecewahhh)

kita selesai cara baik sudah,bak kata ustadz Akhil Hayy Rawa...ahahaha

p/s::terima kasih semua atas nasihat yang diberi,dari feedback anda semua kami bertekad cemerlang,mak dan mama juga kata perkara yang sama

p/s/s:: i heart u all yang bagi feedback about this matter,inilah tujuan berblog yg saya amat suka..dimana kita walau tak berjumpa bersua muka,masih dapat mendoakan kesejahteraan sesama kita :)

4 comments:

Arin said...

baguih..nanti bincang elok2 ngn mary kay..kot kang dia jaja citer lain..hampeh le jadik nya!
gud luck dalam mengenrol ziyyad kat nursery..insya allah smua nya dipermudahkan!

Fid said...

adik..kakak bab nursery cerewet tergolek...siap kena bantai lagi apabila menulis akan kisah kecerewetanku..but saya berpendapat saya boleh cerewet sbb ketika saya cakap akan segala hal cerewet saya kpd owner nursery saya berkata "maaflah puan saya ni memang cerewet"
and the owner replied "suka hati kita la anak kita..nak cerewet ke apa ke...i pun cerewet juga bab anak nih"
full stop!hahahhaaaa

Aku Bukan Bidadari said...

yes yes ..at least dh ada jln penyelesaian...
ngan "KK" tuh..
hopefully dia sedaq hati..
nk bagi tau dia senang jer
ckp nk try kasi ziyyad kat nursery lagipun dia dh besaq nk bagi dia bersosial sikit..
habaq lagu tu jer lah..

(tp if TIARA kan.. tiara terus terang habaq x puas hatii kat "KK" tuh biaq bergaduh pi lahhh janji hati ni dpt lepaskan yg dok smpan lama,parut2 kat anak tuh)itu kalo TIARA arrrrr

NizA said...

alhamdulillah kak...at least dah dpt nursery tuk ziyyad...

sorry x dan nak email ke akak tuk tau kesah tuh...sy baca komen member2 jek...uhuhuh...