Search This Blog

29 June 2009

*i found out my collegue two timing his wife*

blogger-emoticon.blogspot.comwoh panjang gila ok tajuk saya kali ini

last saturday,we went out to Qb (queensbay la tu)

we went out quite late,dah malam juga

masa nak balik, saya naik satu lif dengan my collegue

adalah saya tidak perasan ada seorang perempuan warga asing menuruti Encik Lorem Ipsum (nama samaran) dari belakang,

lalu kerana kenal akan En.Lorem saya menegurnya dan dia salam menghulur tangan kepada asben saya

lantas ringan mulut saya bertanya

"tengok wayang ke En.Lorem?"

dan jawapan mudah diberikan untuk saya

"tak"

dan kemudian lif berhenti di tingkat 3,dimana GSC terletak

dan dia turun dengan tergesa-gesa dgn langkah yang luas ,sambil dibontoti wanita warga asing tersebut

kemudian asben menegur saya

"kenapa sayang tegur dia"

"yelah..kan dia collegue dila,kenalah tegur"

asben kata

"malulah dia nanti"

"laaa awat plak nak malu nye" balas saya spontan

"kan dia dengan I*d*n tadi,tak nampak ke,dengan tak lawa semua cukup..." (boleh kata gitu plak...sempat kata org tak lawa semua...tapi memang tak lawa pun...kulit putih macam cat dinding..hahaha)

baru saya terfikir

padanlah dia tergesa-gesa dan seakan mahu lari dari saya

PADANLAHH! *smack forehead*blogger-emoticon.blogspot.com

hoh..saya agak sedih juga bila jadi macam ni..saya tahu itu masalah dia..tapi kenapa?

tapi saya tak dapat bayang kalau asben saya (nauzubillah hi min zaliq) buat macam tu kat saya

minta jauh-jauh la

meamng ramai warga asing perempuan disini mengendeng lelaki warga malaysia,solely pasal duit

sanggup jual badan pasal nak duit

my asben caught his friend kat bawah rumah kami tahun lepas,tengah tunggu cewek dia turun

dan tahun lepas ada bini orang kejar asben dia ,lepas hantar balik cewek bandung dari kilang dengan motor

lintang pukang cewek tu lari menyusup dalam kampungblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

heh,tahu takut kamu yeblogger-emoticon.blogspot.com

p/s:: bela I*d*n ada duit plak ye kamu..HEH!CEitPooDAH!

19 comments:

Cikpid said...

oho..bencilaa suami cam ni..isteri kat umah agaknye tgh jaga anak susah2..smbil wat keje umah yg mnimbun..die leh lak g makan luar ngan pompuan pengikis jenama luar negara yg x best...

mnta dijauhkan dari terjadi kepada laki kite semua

Nazmi said...

Biaq betui?? Sapa orang tuh. Saya kenal x??? Saspen ja

MIK'YAL said...

cisssss..durjana punya suami...indon jugak yg di cari..ishhh mintak di jauhkan lah terjadi kepada kita smua para isteri..amin .

btw , u ni mmg jenis spontanious...sb tu lah boleh terpacul soklan tgk wayang tu..HEHEHE..i bet dia mesti cuak kecut perut sembelit by time u've popped dat question :p

Eliss said...

suami siapa laa tuh..seb baik suami ku di selangor..Alhamdulillah..huhuhu :D

Anasfadilah said...

cikpid::minta dijauhkan lah pada kita..doala byk-byk..tak tahu la apa sebab musabab dia keluar dgn pompuan Indon,bini tak layan dia ngan baik ke apa ke,saya tak tahu la..sedih tau bila jumpa macam ni :(

nazmi;; kamu kenal orang tu,tapi bukan team viro la..team sape..tak boleh kata.nanti org kata kak erni bawak mulut plak..huahuahuha

mikyal::tu la spontan sgt pun susah..kalau lif tu boleh tembus,dia dah lama tembus diding lif agaknye dgn soalan berani mati tu..ampun pak,ngga sengaja. :P

Eliisimie:: kita isteri kena da byk2 semoga harmoni rumahtangga,jgn ada syak wasangka pada suami,pasal macam Dr.Fadilah Kamsah kata,syak wasangka tu membawa kepada doa..jadi kita doa husband kita baik-baik aje :)

Aku Bukan Bidadari said...

hmmm... biaq pi lar bukan salah dila..tegoq tu sebab nk eratkan silaturahim hi hi hi..

* dengan tak lawa semua cuukp ehehehehee...mmg pedas tu statement

Mrs.R @ Emi said...

huahuahua..baguih laki awak kasik statement yer..kot yer pon carik la yg lawo..
tau pulak malu bila jumpa org..

bini die mesti lg cantik kan

chics said...

Sometimes lelaki bukan nak yang lawa, yang bijak , just nak pepet.

Yang foreigners tu tak payah cakapla, memanglah suka kan. While spreading their legs they can get extra income although tak semua buat prangai mcm ni ada yang baik.

Senang kot dengan foreigners, tak suka boleh lari, or report dekat pihak berwajib-ini if takde permitlah

How irresponsible can these men be?

Farah said...

baguih dila..i like ur question tu..padan muke die..pastu mesti tak senang bontot dok dlm wayang tu..dahla main ngan minah indon..

Anasfadilah said...

tiara:: bukan nak mengata,tapi memang kulit dia puih macam kapuq..hhuhuhu..tulah,kang tak tegur kata sombong plak..miahahah!

emi::never met his spouse,tapi tahu his wife keje kilang,u know..kilang..shift semua..sedih laa..

chics:;thats y, senang nak tinggalkan cewek ni,report kat imigresen kalau tade permit..woahhh!senang nye ye..memang ada yang baik..tapi the segelintir ni yang mencemarkan..

penah pagi2 kami nak pegi sarapan hari ahad,turun minah indonesia dari sat kerea jaguar,with mini skirts yang senget sebelah, spagehti strap punya baju yang konyok-konyok,rambut serabut..

and the man bawa jaguar tu macm indian atau mamak i dunno la..

apa bikinnn?meragui betul la...hahahaha!

Farah:: semalam jumpa di opis,saya tak tegur langsung..saya pun sebenarnye macam malu..dan EN.Lorem sure malu alah dengan saya...huhuuhuhu

♥cybermummy♥ said...

hahhaa..padan muka dia ..
Mungkin dia ingat leh simpan rahsia cinta larangan dia tu dilla sekali Allah nak tunjuk ..Mintak2 pada Allah jauh kan lah dari keluarga kita , Amin .

littlemama said...

ish! durjana sungguh mamat lorem tu.. jauhkan dari kita semua benda2 camni..aminnnn!

Unknown said...

Babe, I am going to write something about foreigners/immigrant but just to let you know, I am not referring to your blog

Kang tak pepasal kau marah dekat aku hehe

Anasfadilah said...

chics:: no lah,tak marah :)

SurayaHarris said...

hmm..touch wood~~!

NizA said...

uhuhuh...dijauhkan...kot ye pun duit bnyk...baik sedekah dr 'membela'...uhuhuh...

Anasfadilah said...

niza::tu la pasal...sedekah lgdapat pahala :)

A.I said...

saya selalu jgk naik lif dgn minah indon.. selalu jgk pegi tingkat 3.. hohoho..

Medela symphony said...

Cool post as always, thank you.


Nicole