Search This Blog

24 June 2009

*amacam?ok?*

phewww*kesat dahi*

penat nak buat template blog sendiri ni..

template ni tak akan jadi kalau tak di tolong oleh Jiji

terima kasih Jiji atas pertolongan hang,u r such an angel : )

saya nak putih,pasal senang nak baca..tak cluttered,saya suka

semua link,semua image tu saya reka sendiri,penat gak nak gubah-gubah ni

dan saya tak guna photoshop,saya hanya guna photoscape

putting other blogger comments into account juge..

jadi terima kasih anda semua :)

kepada sesiapa yang mahu tinggal kan link,di sebelah kanan blog ni,sila tinggal komen k

i love collecting blog links :)

p/s::tengah pikior apahal date kat header tak timbul2..emmm

22 comments:

Dils said...

wah rajin. Haku yg amik IT ni pon tak terbuat template sendri. Hehehe.

Azure said...

puteh itu sucii

saya lebih suka header kt n3 collecting tu. nampak cam ada makna sket

suka juga n3 splitter tu.

Nadiah Sidek said...

wah..wah..dh tukar dh template. teringin gk nk tukar tp tak reti la. ehe..

irvanqiesy said...

simple and cool...

Queens said...

cantik2... kalo letak gambar pakcik kecik ziyyad tu banyak2 lagiiiiii cantik...

Cool said...

ko nehhhh aku kasi komen je... aku manade tolong mende pong @!~ hish@!~

hidet said...

hebat tu wat sendiri..
saya guna jek apa yg ada.. :)

Eliss said...

aik..hr tu macam nampak ada gambar ziyyad kat header kan?
google n yahoo pun guna putih jer (:

Miss BumbleBee said...

komen sket buleh?

first impression its clean and neat.

tapi the kittykat kan..mcm gongxifacai sket lah. kalau ada icon cat yg gebu2 lagi best.

eiNa said...

hurmm... trademark kena ade pak cik ziyyad la dilla.. ade seri. :)

Anasfadilah said...

kak yan::itu kucing pembawa tuah!hahaha..blog dila ada tangkal wo.kucing tu memanggil org utk membaca blog ni..heheh

elissimie:: saya ingat nak letak gambar Ziyyad..tapi macam crowded sg the header nanti..will put Ziyyad pictures nanti mungkin

hidet:ALhamdulillah,tade hebat mana pong..biasa aje..ada lgi hebat dari saya

Jiji::alo makcik,ko ajar aku tambah coding sana tambah coding sini,siap bagi tips lagi..ouh yeah..owl yg ko baru buat akan jadi banner akan ku letak kan nanti

tiara::ok,noted *tulis dalam buku nota kecil..hehehe*

irvanqiesy:: :)thank u

nadiah:: saya belajar dari internet saje,bolehlah..

azure:: splitter yang ric rac tu ek.saya rasa pun macam nak letak balik..

dils:: saje buat template sendiri..sesaje nak peningkan kepala sendiri...hahahah

Anasfadilah said...

eina::akan diperbincangkan di parlimen anasfadilah nanti tentang gambar Ziyyad tu.. :P

heheheh

Farah said...

yang lain semua ok ok ..cume kucing tu macam kurang seswai la..komen ikhlas dr ku :D

Fid said...

ya ampun
apakah 'angin' ini
mcm mn wat temmplate senirik ni erk..kakak sungguh berminat...nak 'fluid width' type...maximized segala ruang khkihkihkih

i apa2 gambar/design i tak kisah janji i leh baca dgn mudah...(white background)
kalau sudi leh le buh blog akak dlm link list....

Emma said...

cunggggggg giler... ajar akak leh? *wink wink*..

tp setuju pasal kucing tu.. 1st impression org sure ingat nie blog bukan org melayu.. lalala...

-mama emma-

Anasfadilah said...

farah:: but i loveee Karen(nama kucing tu)...kenapa semua orang benci Karennnnn..tak adil..karen sayang,i love u.

kak FId::oh yeah will do put ur link :),basic saya guna manima template,dari situ tweak mana-mana berkenan di hati...byk logtips n trckkat internet,dari situ saya belajar..heheh,nak gajikan org buat template tade duit..hahaha

kak emma::kak emma lagi terer dari saya lah..

saya nak first impression ialah

oh ni mesti blog anak mat saleh ya,i must read..(slang omputih ckp melayu)

hahaha...

Hot Mummy said...

wah rajinnyer dila buat template sendiri..sy ni ingt nk customize blog gak tp tak berjaya lg.tgk koding2 tu pun dh mereng

Anasfadilah said...

hot mummy:: agak pening tengok coding,nak senang cari kod tekan ctrl + F, cepat sikit :), dalam 3 minggu gak buat mendealah ni hehehe

NizA said...

berwajah baru!!!!cantek2...

NM said...

satu soklan,
mcmana dilla buat header kt tiap2 tajuk sidebar tuh.cun la..ajarla sikit. ;)..

Anasfadilah said...

niza:: terima kasih

mama-qaisara::meh email saya,senang sikit nak cerita dalam email :)

Fid said...

adik.kakak pun nak emel juga..eh nak diterangkan jg hahah
crafidah at seratas dot com
or crafidah at gmail dot com
or crafidah at yuitsumuni.com