Search This Blog

22 June 2009

*ku seru*

ku seru mu semangat Isnin

datanglah kepada ku

Haip!yah! *tetiba buka bunga ni apahal makcik*

semangat!semangat!semangat!

ayuh begerak,bekerja!

tangkas,tangkas!

cargas!cargas!

(lunch nanti makan kat Cargas Cafe,bayan lepas pun layannn jugak kan..lalalal)

ok,semua..mari bekerja..

sebelum tu,jeng jeng jeng

presenting the NEW Chomel Nursing Cover




Pink Retro Chomel NC, with polka dots piping adorn all the way around it..




Pink Ruffle Chomel NC, i add some ruffle for weight purpose,so it stays put while u were nursing ur baby..and it add cuteness too



i'm selling for RM35 each

email me for any enquiries

stashowale@hotmail.com


p/s:: semangatt!

7 comments:

Emma said...

alamak.. ada ropol la.. comel giler....

hadoi.. bila nak preggy baby baru nie.. teringin nak beli la.. hehe...

-mama emma-

Anasfadilah said...

kak emma::cepat pregnant cepat!ahahaha :)

NizA said...

cantiknyer...kak...nak tny...tuk sarung lappy akak leh wat kan x??kak..leh ym??kite borak thru ym la...akak buzz sy kat ym kat blog sy...tq

3740Journal said...

cantik aa..

nanti bile i pregnant lagi, i nak bf, nak beli dr u ah..:)

Cool said...

kelemahan aku kalo ada benda tersangkut kat leher (kecuali rantai hahah). Aku ni penggeli gilaaaaaaaaaaa@!~

camne tu dilot ko nak cater customer mcm aku neh?

Anasfadilah said...

jiji:: maybe aku boleh buat nursing poncho untuk ko..heheh..macam baju la,takyah sangkut kat leher..heheh :)

Farah said...

aah la dila..kalau ade nursing poncho mesti saya beli sbb nak cover baju belakang yg terangkat tu jugak (especially kalau duduk kerusi takde penyandar agak bahaya)