Search This Blog

02 June 2009

*piss off*

situasi

pos ofis lengang,ada 2,3 orang aje

saya ::saya nak minta borang pos laju satu *muka bosan,tade mood,muka malas nak layan,kalau korang nengok muka saya pun rasa nak kasi pelemPang aje*

makcik pos opis di kaunter (MPOK) :: nak hantar kemana?

saya :: perak.

MPOK :: poskod?

saya :: 33800 *cepatla bagi borang banyak lak tanya*

MPOK:: hantar pakai pos ekspress lah

saya :: tak nak.nak pos laju

MPOK :: kalau pos ekspress RM4

saya ::tak nak.orang ni minta hantar pakai pos laju *fuming*

MPOK :: nak sampul yang mana?*refering to saiz sampul pos ekspress*

saya :: *nada malas dan annoyed* tak nak. saya nak BORANG pos laju

MPOK :: berapa helai?

saya :: *tunjuk jari satu* (bukan jari tengah ye,jangan salah paham,saya bad mood pun belum tentu tunjuk jari tengah yang comel ini)

ada aje lah buat bad mood tengahari mulia ni, dah la tade mood,pegi tambah lagi,tensen tau ka makcik

dis particular makcik juga yang nak bagi saya sampul plastik untuk letak borang pos laju tu,dia pesan siap-siap lekat plastik tu atas parcel yang nak dihantar supaya jimat masa dia

makcik,apa ingat saya ni tade kerja lain ke?

p/s::ni nak pekena teh ais sedas,kasi cool down sikit.

6 comments:

joegrimjow said...

sabo2
heeheee

ni desktop bual hal sabo je

Nazri Ahmad said...

byk btoi kes cmni skg..dr dlu smpai la ni xpnh brubah!!

Anasfadilah said...

joe::dah sabar dah ni,kita minum teh ais dulu

nazri papa indah:: ntah la,makcik ni sorang yg prob,yang muda sorang tu ok je,tak banyak songeh..

Cikpid said...

kerek seh mkcik tuh..org mnta lain..paksa lak gune natang lain..dh tu kene lekatkan sirik..dasar pemalas..padahal die dibayar utk buat keje tu..kalo mls..x yahlaa keje..

eceh..terbebel plak

elchal said...

salam,

tiba2 terlompat ke blog anda, dr mana ntah, tp entry ni menarik.

Komen aku: sistem perkhidmatan kt negara kita ni mmg camtu, tk efektif, byk buang mase... pastu tak friendly, kasar... makcik2 yg dh bercucu2 lak dr penyayang leh jadi kurang ajar.
dh tau suka buang masa pastu dia nak jimatkan masa dia lak...

ok, aku pulak yang panas ati skaligus... LOL!

Anasfadilah said...

cikpid::yg kes lekat sendirik tu saya sabar lagi..layan kan aje..tapi bila tiba tanya nak lain dapat lain..ni yg marah ni..

elchal:: tapi tulah tak semua macam ni..tapi majoriti macam ni lah..lagi satu pasal LO,kerajann punya orang nak hantar LO punye la lama..haih! gaji nak lebih kerja taknak lebih apa daa