Search This Blog

18 June 2009

*sejak *

sejak bila pulak saya suka ice caramel macchiato ni?

macam mana nak sebut macchiato tu ye?

maki-yato atau ma-chi-ato , ye

tak minum kat stabak pun..hari tu minum kat kedai resipi rahsia dengan kedai uncle kenny

macam sedap pulak rasa mendealah ni

saya bukan kipas-susah-mati kopi,saya lebih suka teh

mungkin usia nak menigkat ni,beralih arah ke apa kan

duduk depan beranda minum kopi sambil duduk-duduk dengan husband

hahahah

beranda pun tak de ape hal plak kan..

oh ye lupa..my husband dont drink neither coffea nor tea

p/s:: die-hard-fans

3 comments:

Miss BumbleBee said...

ala, buka luas2 sliding door tuh, dok di sofa yg empuks sambil melihat pemandangan di luar pun ok gaks dan menghirups air yg enaks(jgn buat malam2 naya han-han dtg sapa!)...

di kedai resipi rahsia ada juga affogato, icecream + ekspresso = enak berkrim.

shila said...

ko tau tak menda jadah tu sangat addictive?? aku gemok kerana itu lah. ahahahhaaha
siyes ketagih hang. kuikuikuikui. kadang2 nak sedap hati, aku mintah decaf makiato, tp still kopi tetap kopi yer dak.

it can cause water retention, tu pasal aku gemok kot? ahahaha

Jiey^Mien said...

saya suka milo.. tu yg gemuk tuh.. :P