Search This Blog

28 June 2009

*salahkan Borders*

i loveeeee Borders!

pasal byk buku imported (saya tak boikot borders,pasal saya suka baca buku freee..lalalal, tapi apasal certain thing aje boikot,bukan semua america yahudi semua kena boikot ke..boleh pilih-pilih plak..saya mengaku saya begitu..saya jujur tak hipopotamus..apasajalahlabu)

hari itu beli majalah Sew Hip

memang membakar lubang kat poket (burn a hole in my pocket omputih kata)

dalam majalah tu ada book review (im a sucker for book review...semua macam best pastu macam nak beli..)

ada review pasal Sew Darn Cute punye buku...jatuh chenta pandnag pertama

tapi memang selalu pegi pun website dia

lepas tu hari ini ke borders lagi (memang acara wajib pegi Queensbay,musti pegi borders )

dan beli ini

hahahaha

kopak aku bulan ni

imported books bukannye murah

tapi pasal dah soka,nak buat acane

salahkan Borders pasal banyak bawak buku import

sekian

terima kasih

p/s::manyak projek lo...lalalalal

7 comments:

Nadiah Sidek said...

kalau suami sy tak kisah berbelanja kat buku. kalau sy mntk apa2 buku skalipun mesti dibelinya wpun harganya agak mahal. pelaburan yg baik takpe la,kn? =)

Dils said...

Oh yeps, bile I cakap the things that make me broke, sebab I bought books pon, my mom tak kesah.

Kalo die tengok la kalo balik dr KLCC ke ape, beli baju or beg, maw die memekak.

Husband memang tak kesah. Hehehe..

SurayaHarris said...

hehe..takpela..boleh buat rujukan di masa akan datang..aku support kau dr kl ernest..

SurayaHarris said...
This comment has been removed by the author.
lara aisya said...

salam...saya pun suka borders dari popular or mph..sebab banyak pilihan...tapi tulah borders ni kat queesbay je ada.bila sampai kat queensbay borders yang saya terjah dulu....

Farah said...

tanpe simpan resit nnt boleh claim balik tax hihi

mama emma said...

kalau akak, cari yg edisi lelama.. ngeh ngeh... almaklum la, kurang uang...lalala...