Search This Blog

01 June 2009

*16 days to go*


16 days to my birthday day baby! yeah

abang effi thanks for the counter nak coding boleh?so adik boleh tepek kat my blog

so untuk hadiah birthday yang paling afdhal untuk saya ialah



sony ericsson G900. saya soka because of the 5mp camera,its small dan senang bawa.

dia nampak biasa aje,tapi dia punya function banyak

tinggal tak boleh jadi projector dengan tandas bergerak aja...muahahah.



ada gak ushar nokia XM 5800,tapi ia adalah a bit bulky

and camera cuma 3 mp saja,touch screen and ada stylus juga

overall ok lah,touch pun ok..cepat bertindak balas

tapi tak celen touch iphone lagi cepat bertindak balas (ye ada gak ushar ni masa kat QB mall)

cuma iphone lacking kat kamera,tade 2nd camera for video calling dan lagipun apple bukan pengeluar hp yang boleh dibanggakan pun

video call adalah sangat penting bagi saya buat masa ini

kalau outstation boleh bua video call nampak muka Ziyyad :) yay!

price wise, SE win la..

under RM 1K u can all that in one hp adalah sangat mengujakan

jadi semua orang yang baca blog boleh donate pada tabung birthday dila

saya accept credit card ye pasal saya ada paypal...muahahaha

p/s:: pics credit to GSM arena

4 comments:

Cool said...

HAPPY UPCOMING BIRTHDAY@!~

Dilot ko kena buat contest ucapan -harijadi -plg -kreatif -buat -saya@!~

Hadiah nya hp baru yg ko baru dapat tu mueheheheh@!~

Nani~~{@ said...

salam Dila,

Dila n Ziyyad sihat?
nak wish juga la..Happy becoming Befday ye*_*

owhh..shanteknya kalau dapat pressie itu=)

cleo weiland said...

I remember Effi saying over the phone, halfway through a conversation: "Oh man I'm such a bad brother. Jap ye."

Two minutes later, ta-daa! Dah ada counter :)

Hope all your wishes come true!

Obefiend Weiland said...

nanti abang pass code ke facebook ok..