Search This Blog

02 April 2008

::SuperPreggyMommy::

this is a tagging game...ShilaShowerKown (her superhero name...ahaha) tag me..so im kinda procrastinate a bit to jawab dis tag...pasal perah otak juge nak menjawab...hahaha...so here goes nothing absurd...hahaha

1.Apakah superpower idaman anda?

Oh! how i wish i have the super strength at the moment..with all the pregnant thingy coming along my way..weakness,dizziness,selalu penat,short of breath...oh,just to name a few...i cant even lift a pinggan to basuh pun semalam (thanks to the tetanus jab yesterday,my left hand is still a bit handicapped...sengal woo!) Thanks to my superhero..he cooked dinner for us yesterday!masak udang and ketam u,sedap tak terkira!

2.Siapa superhero atau watak yang mempengaruhi pilihan itu?

dah tentu la En.Suami...kesian dia...sejak saya pregnant ni,literally dia yang buat all the house chores..siram pokok,basuh baju and sidai,kemas umah,masak nasi...kesian saya...bukan saya tak mahu tolong..En.Suami insisted saya rehat...pasal saya selalu penat and short of breath...hatta buat house chores yang easy peasy..i.e: sidai kain...

3.Kenapa dan untuk apa superpower itu yang anda pilih?

untuk tolong En.Suami lah...kesian dia...penat balik keje..kene pulak siram pokok,masak2...tak ke sedih hati saya,selaku isteri yang chomel ini...patut nye keje saya semua itu...tapi En.Suami decided untuk buat semua di kala saya pregnant ni...saya sedih laa...tak dapat nak bantu...huhuhuhu

4.Nama anda sebagai superhero

SuperPreggyMommy!i cant think any name yang lagi catchy dari ni....hahaha (lameeee! i know!)

5.Kelemahan Superpower anda,wajib ada.

kelemahan?cepat penat la kot!hahaha...pastu saya pantang...dah penat kemas..pastu ada yg sepah2 kan balik...esok ada anak...tak tahulah macam mana...hahaha...oh ye saya tak boleh kena habuk...sure bersin macam nak tanggal hidung

6.Motto anda sebagai superhero?

SuperPreggyMommy will sure save ur day by doing the house chores! (bodoh giler motto ni...apa2 jer lah!)

7.Sebarkan tag ni kepada 10 rakan yang,tak mampu 5 pun boleh..

~achim..pasal kadang2 je dia update blog dia
~Jep...im not sure if he ever to write a tag...tapi pasal die akan bertunang soon...kita kasik die jawab juga
~kak arin...pasal die tag saya hari tu
~kak yan...just to kept her more busy by doing this tag thingy
~kak naz...bagi die tak bosan kat Kuching
~abg effi?better not....die bukan kaki tag-tag ni...hahaha

tu saje orang yang saya nak tag...kalau rajin sila lah buat...hahaha

7 comments:

Anonymous said...

alamak..kene perah otak gak le ek ...njap..njap..

Arin said...

done :)

Arin said...

done :)

NSS said...

hahaa ;p

baek.. ni super-dooper mai jawab!

Anasfadilah said...

kak arin::thats is super fast!hahah

achim::harus lah ko jawab ye...busy ye nampaknye anda..

JeP said...

kalau aku jawab tag2 ko ni...

agak2 ader dpt smart tag x?

Anasfadilah said...

jep::ngada2 plak nak smart tag ye..