Search This Blog

18 April 2008

::5 years and going strong::

this is my old faithful lappy..baba gave it to me back in my uni years...its old already...but still its doing its job very good...hehehehe...i played The Sims using lappy long time ago..although the RAM is not that superb...but still ok to play the sims..how i miss those days...buat assignment using lappy,tgk cd cetak rompak with friends using lappy...those memories..hehehe

tapi lappy dah tua..tapi saya tak kisah...cume mungkin memory die je yang slow sket pasal memory dia tak banyak...esok ada PIKOM PC fair kat pisa...saya nak beli external HDD utk lappy saya,utk tambah hard drive saje...80G should be enough for me..

Photobucket
::ini lappy 14.1 inch screen saya,die berat...tak ingat bape kilo...hehehe::

saya tak mahu lappy baru...lappy ni ada sentimental value die...lagipun baba belikan utk saya...

p/s::hari sabtu aje pegi PC fair...lalalala...

kejadian 12.45 am

saya:: Abang!!! tolongg!!! sakitttt!!

En.Suami:: *terkocoh-kocoh keluar toilet* kenapa sayang? *muka panik*

saya:: kaki!! sakitt!!crammm!!adoii!!

En.Suami :: *tarik kaki saya,urut2* la ingat apanye tadi,buat takut aje la sayang ni

saya:: maceh abg....hehehe....*zzzzzzzzzzzzzzzz*

semalam saya kecapekan..sgt penat..nak buka mata pun tak larat...tetiba betis cram...adoilaa...nasib ada En.Suami...lalalal

p/p/s::layan kan je kerenah org mengandung ni...bukan selaloo

15 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

me skrang tak berani nk mengeliat dah.. tak puas sungguh bila bangun tido tuh.. takut kena cramp ..

Cool said...

tak suka nya cramp.. selalu cramp masa swimming.
betul ke kaki yg selalu cramp neh tak cukup garam?

Anasfadilah said...

tiara::ni tgh tido punya sedap...tiba2 nak luruskan kaki jek...cramp dtg...adoilaa...sakit tak ingat...rasa nak nanges!

jiji::kalau preggy,dr. kata kureng kalsium...tapi ni baru 2nd time cramp..hari tu tapak kai,ni betis plak...heheh

wawajoe said...

nak pinjam buku sophie kinsella tuh...
ada dr beri ubat kalsium?..makan laa ubat tuh and minum susu gak!

Anasfadilah said...

kak long::emm...how to put it into words ye...dila tak pinjam buku la kat org...pasal ada kes sket pasal pinjam meminjan buku ni...lagipun sophie kinsella is my collectibles..sorry ye kak long...kereta boleh pinjam no hal.. ;) heheh

susu minum semua...ni pasal bukak kipas sampai 4...sejut la itu kaki...hehe

Nur Sakinah Ahmad said...

ahha..kaki cram sbb tido xselimut kot..sy pon cram gak smlm..tdo psg kipas..sedar2 je pkl 3pg++ kaki cram- selimuat ntah kt mn ntah..huhu

Anasfadilah said...

kinna::yay!kinna betul!selimut telah hilang ke mana malam semalam...hahaha....tulah pasang kipas sampai tahap 4 kan dah sejut...pok pekpok pek

Anonymous said...

zura dah taruk gambo dia yang dah slim balik slps deliver hakimi. ko lak mcmna?

Arin said...

me n my lappie dah 8 tahun berkawan..masih ok..masik elok..pergh..i love my toshiba..

Anasfadilah said...

atan::WHY on earth do u remind me of that slimming thingy...let me enjoy this hippo badan first...nanti dah bersalin ko citer la pasal kurus2 ni..haiyooo!bikin depress aje ni org...BTW zura sememangnye kurus sejak dulu lagi...aku ni atan,penah ke ko nampak aku kurus?...hehehetapi ko mmg kurus la aku tahu...hehehe

kak arin::and i love my acer!yay!

NSS said...

umor acer ku juga lebih kurg tuaa mcm acer kamu heheee..

sentimental value. sgt2.. beli guna duit biasiswa.. sem.1 simpan, dapat duit sem.2 jaa rembat! =) best nyer dulu2..

Anasfadilah said...

achim::aku teringat dulu,aku selalo g bilik ko,rembat lagu2 dari laptop mu itu...hehehe

Obefiend Weiland said...

Kecapekkakan?

rosak bahasa. btw.. kalau bagi aku laptop tu mesti boleh jadi gila la.slow sangat lol!

rina said...

cramp di betis mmg menyakitkan hati..
aritu sampai nangis sbb lakiku tido mati tak sedar bini kat sebelah cramp kaki sampai tersedu2.. sib baik last2 dia terjaga..tolak tapak kaki jadi tegak, pastu terus ilang sakit tu..hehe, pastu sambung tido balik :P

Anonymous said...

ok..ok..minta mahaap first..
ok la, aku silap hari bulan la wei..

waa..berat aku makin turun 1 kg..kene dera kat tempat keje..isk..isk..