Search This Blog

16 April 2008

::aneh,aneh,aneh, saya yang aneh::

Aneh betul saya sejak mengandung ini...

orang selalu tanya saya (mostly my colleague..) salah satu soalan yang sering ditanya pada saya ialah

" erni tak mengidam pelik2 ke time la (mengandung) ni?"

puas saya fikir...mengidam?craving?emmm

baru saya sedar..

saya sekarang ni pantang tengok tv yang ada siaran makanan hatta ada iklan tentang makanan atau beverages mesti saya macam nak...atau bace buku/majalah yang ada sebut pasal makanan (mind u...yang halalan toyibba saja ye)

semalam, saya menonton tv...tiba2 keluar iklan Elly Iskandar bawa coffee jalan2 suruh org test...saya tiba2 rasa nak minum coffee (FIY: I DONT DRINK COFFEE! i am more a tea person) so pagi tadi saya minta En.Suami (yay!dia hantar saya p kerja harini...pucuk di cita ulam mendatang!!) singgah 7E sebelum drop saya di opis...saya capai satu nescafe latte dalam tin...rasa lega dapat minum coffee...hehehe...pastu sempat grab Mr. Potato chips (ini pasal bace buku Remember Me by Sophie Kinsella la ni...tu yang teringin tu)

seperkara perkara aneh pagi ini (tade kene mengena ngan mengidam) ..bangun pagi tadi saya rasa macam nak minta tolong En.Suami hantar...tapi tak sampai hati,pasal hari ni die kene p seberang prai...tapi tiba2 saya dengar bunyi alarm jam hp die...saya pelik dan berasa aneh...bangun je terus dia kata "hari ni abg hantar sayang p keje k..." (yay! sekali lagi pada saya) tak ke pucuk di cita ulam mendatang namanya tu?heheh

aneh tak saya?

p/s::teringin makam popodum kat hameediyah la...rasa dia lain..hmm...apa dadah mamak hameediyah ni dah buh dalam nasi aku pun tak tahulah...

4 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

hi hi .. i faham perasaan u.
i lak pantang nampak orang makan..
tetiba nak jer..

hihihhi

Annasue'G said...

hi~!
u slalu checked up kat pantai mutiara ke? member i pon ade sorang yg slalu pi sane..maybe uols penah tserempak kot.. :)

cite psl ngidam2 nih..
smlm i ngidam nak mkn kari kepala ikan kat uptown dsara,tgh hujan lebat giler tu i ngan hubby sanggup redah~! lega bile dpt mkn~! ahahah~! ngengada sunggoh~!

Anasfadilah said...

tiara::macam peel org mengandung ni ek...saya dengar ada org mengidam malan beras!beras mentah tu...macam mana boleh jadi gitu ek...kelakar pun ada.

annasujie::tak...saya checup kat pearl maternity hospital,5 minutes away from home.pantai mutiara pun macam 10+macam tu dari rumah...tapi Dr.Rosita (Pearl maternity) dulu dr. dari pantai mutiara...dia dah buka hospital sendiri..

time ni la nak mengada2 ngan asben...kuikuikui!

Cool said...

diru ku lagi aneh... tak mengandung pon rasa mcm nak makan cupcakes sgt sgt...@!~