Search This Blog

15 April 2008

::100 days to go::

Ini adalah carta pai,keputusan undian yang dilakukan ke atas gender Chomel..

sebanyak 78.9% mengundi bahawa Chomel adalah baby boy,dan bakinye sebanyak 21.1% mengandaikan Chomel adalah baby girl...Jadi apa keputusannya?masih tertanya-tanya?adakah undian,sangkaan andaian anda adalah tepat...ok..mari kita tengokkkk sape yang keneee!




























Photobucket

syabbas kepada pengundi yang mengundi anak lelaki...InsyaAllah anak lelaki...tak tau la plak kang keluar anak perempuan ke apa ke...semua ni kerja Allah,bukan kerje kite...

saya tak reti nak simpan2 ni...telur sebijik riuh sekampung!hahaha...tahniah pada ibu2 yang berjaya meng'contain' rahsia jantina baby anda...syabbas!

p/s::ok...sekarang dah tau apa jantina Chomel...jadi silalah sediakan hadiah yang perlu...wahahaha!sekian...terima kasih

pengakuan berani mati by me::saya MALAS sgt hari ni...apesal???saya rasa nak balik umah tgk dvd je...aci tak?oh ye...my hb naik .3 saje...menjadikan kepekatan darah minggu ini ialah 10.6mg/ml hahaha...tak bagus...next week kene p jumpe Dr.Farinie lagi...alalalala...malasnyee!

6 comments:

Anonymous said...

yeah betul le..
kan dah kate budak ni akan main bola sepak ngan ayahdenya..takkan nak tolog bundenya nye masak pulak..

habis tu yang kitaorg teka botul ni xde hadiah ke?

Aku Bukan Bidadari said...

wah telahan saya tak betul..
huhuh .. anyway congrate..
u nyer due date biler eh? jangkaan? me jangkaan 23 July..debor2 ar

Anasfadilah said...

atan::syabbas kepada para pemenang...hadiahnye ialah...aku doakan ko panjang umur murah rezeki dan sentiasa dalam keberkatan-Nya!amin...ok tak hadiah aku...huhuhu

tiara::estimated due date InsyaAllah 24 July...tapi pastu p klinik lain kata 27 July...nama pun jangkaan kan..tapi dalam ujung julai juge la...hehehe

Anonymous said...

aku rase sungguh terharu, rase mcm nak ngangis je..isk..isk..isk..

Nur Sakinah Ahmad said...

ala..slh teka la pulok..result ni conclusive ke?nasib baik xde adiah utk peneka yg betul..kalo x,msti sy keciwa..ha3..

Anasfadilah said...

kinna::kalau tgk gambar scan conclusivelah kot...tapi tak tahulah...kot2 keluar lain...heheh

kesimpulan::tidak conslusive..huahuahua