Search This Blog

24 April 2008

::biarlahh::

at first i want to piss off...really...but i changed it...it is wayyyy to stupid marah2 kat sini...biarlah apa cik puan tu nak kata,i dont care...i will act as if is just an act of pettiness (on her side)...kesian..pity her...awww...NOT!...hahaha...the hell who cares! saya je cuba nak buat baik,effort la jugak...dulu,i admit im a monster...sekarang i try to be nice...people nak accept tak accept is not my problem anymore, Allah je yang mengukur keikhlasan kita,bukan manusia...(kamu nak terasa sampai kiamat pun...apa daya aku...letting go is very important,not to held it up until the end of life)

ok,enough about her...this is my blog anyway...spreading hatred is just not my way...biarlah si luncai terjun dengan labu sayungnya (labu sayung ke? bukan labu labi ke?hahahaha...kalau kamu nak jaja cerita dulu,kini dan forever aku kat sesiapa pun sila bayar royalti ye...)

semalam saya lupa masak air,akibatnya air panas tade,so tak boleh minum susu anmum pagi ini.. (air panas kat opis pun dah habis,water dispenser tu dah kering kontang dah..) saya tak beli sarapan...pasal marah,terlupa masak air...dan sekarang saya lapar bangat!huhuhu (oleh kerana masih tak bersarapan...maka vitamin yang berkodi-kodi itu akan di makan malam sahaja...huhuhu)

dah beberapa minggu ni saya memang cranky sampai en suami kata saya tertelan anak tebuan...yelah,maunye tak...rasa nak marah je la kalau silap sikit pun.. (tapi kang aku marah kalau kat opis,ada plak yang terasa lagi...kang terasa hati,hati sakit plak...dah sakit kang mati aku tak tahu....cakap pasal hati,saya kena makan hati ayam and lembu utk menambahkan darah..lagi berpaedah dari terasa hati..)

p/s::pregnant woman eat ur vitamin...is good for u..bukan apa takut darah rendah macam i

p/p/s::along fariza if u read this...cerita gobi menaikkan pasaran kedai mamak,kelakar lah...hahah

p/s kepada cik puan yang terasa hati dengan aku yang tak minta pun direspect::aku nak sombong apa,aku pun kuli makan gaji macam kamu juge hatta aku keje kat sini lebih lama,tapi aku tak kisah (gaji pun sama,tak lebih tak kurang)...rezeki halal dah memadai..tade istilah senior/junior...aku kuli makan gaji macam kamu juga...takpelah,lain kali aku tak tegur dah (lepas ni kalau ada meeting ngan Bos,aku cakap..diorang dah besar,boleh pikir sendiri,kanlah nak tegur lagi..)..mungkin aku tegur tak berhemah buat kamu marah dan terasa sampai saat akhir hidup kamu...teruskan,aku tak kisah,dan aku minta maaf terbuka kat sini. aku doakan kamu murah rezeki dan dapat kerje lebih bagus nanti,InsyaAllah. aku tak sakit hati dengan kamu,walaupun ada...tapi dunia ni kecik aje...gaduh2 buat apanye...takde maknannya. Saling mendoakan bukankah lebih mulia?...bak kata nabil raja lawak...Lu pikir lah sendiri!
(apa boleh buat kalau orang dah benci kat kita...huahuahuahua)

Regards;

Erni

(pekerja kontrak 3 tahun berturut-turut dengan gaji ciput,nasib ada insuran dan epf..Alhamdulillah)

6 comments:

Cool said...

mak buyungggggggg@!~ jangan makan hati lembu ngn ayam untuk tambah darah... nabi tak bagi makan organ@!~

CARA NAK TAMBAH DARAH MAKAN BUAH DELIMA.

Aku ada baca laa dlm kitab apa tah kat rumah aku.

Anasfadilah said...

erkk...jiji...aku ada sikit salah paham lah...tak silap aku lah kan..yang boleh makan dalaman organ,nabi kasi makan hati je..takpe ji,nanti aku cek balik...boleh kita tahu sama2...thanks anyway!

buah delima ek...sedap tak?

Cool said...

sedappppppppp@!~ tak tau pulak nabi kasi makan hati jek.. hmm ... pls do check again and let us know@!~

wawajoe said...

yeah, betul. Makan hati bebanyak. Mak Ngah dok masak tuh jer during my confinement days sebab banyak ilang darah masa labour. Anyway, we r looking forward for the trip. Penat giler dah bekerja skang nih!

Anasfadilah said...

kak long::me cant wait for the cuti bersalin...tak kuasa dah nak layan keje opis...huh!bulan 7 samapi bulan 9...nak..rasa penangan cuti bersalin...huhuhuhu..(sangat malas nak keje dah pun sekarang ini!)

Jie said...

dlm minggu ni rasa tensen juga dgn seseorg....

akhirnya..

buat keputusan..


erk..


biul ni..kt blog sendiri tak leh..so dtg sini mengacau!

hiks!