Search This Blog

23 April 2008

::harap maklum::

1.hari ini saya mesra...silalah tanya apa2 pun...saya akan jawab

2.hari ini kuih keria tak di jual oleh pak cik kuih,sangat terkilan dan dukacita

3.hari ini bersemangat sikit...sikit sahaja.

sekian harap maklum.

what kind....

i was doing same thinking lately...i was thinking...what kind of mother i will be?saya tak tahu jenis emak yang macam mana saya akan jadi kelak?baik kah?garang kah?happy go lucky kah?sedikit mereng kah? saya masih tak tahu jenis ibu apakah yang akan saya jadi nanti...

will i spank my son nanti..(dulu kecik2 saya nakal,jadi mama rotan saya...hehehe...saya suka gaduh ngan adik saya....lalalala...penah sekali saya taekwondo adik saya...hahaha...kelakar betul)

dulu baba saya garang...tapi sekarang tak dah..kami semua takut dgn baba (dulu-dulu lah)...hehehe

(tapi lepas mama rotan saya,saya merajuk,tak mau makan malam...nanti mama pujuk bawa minyak gamat,sapu kat tempat lebam...mama selalu nasihat "lain kali dengar cakap mama dan baba" lepas tu saya ok...pastu saya turun makan...lalalal...hehehe)

En.Suami plak,ayah and mak tak pernah rotan merotan ni,tapi dulu mak garang betul EnSuami kata...hehehe...tapi kalau ayah marah sekali...siap laa...En.Suami kata lagi

jadi saya masih berpikiran...cara apa nak raise kid(s) this day...am i ready?will i be a god mother..*garuk kepala* (takut dengan zaman sekarang punya budak2...*geleng kepala* minta dijauhkan benda2 tak baik dari anak kita...ya Allah...takutnya saya..)

p/s::dah ada anak baru tahu....

5 comments:

Cool said...

you will be a great mother! don't worry too much la mak buyung@!~

Arin said...

kalau little hanum,,if buat salah..mama dia akan cakap " Ma, cubit kang..nak?"..dia akan jawab ngn muka selamba.."Tak Nak.."..heeh..kesabaran seorang ibu perlu melebihi segala2 nya..heheheh..

Anasfadilah said...

kak arin::ada anak pandai jawab macam anum...mau pening juge kepala...hahaha...tapi hanum kelakar la...lelocon juge cik hanum kita ye..

jiji::aku tak mengandung kan buyung la sayang oii...hahaha

Nur Sakinah Ahmad said...

jd mak dulu, br tau jd camne pastu..hik3..mama sy dulu garang gile masa kitorg kecik2..tp bl dah besar, baikkkkk sgtt...rasa cam close fren je..mmg kena gitu gamaknye ya..

Arin said...

Dila..wait for my next entry sok..tgk gaya cik hanum kita..gaya fesyen terbaru..hehehhe..