Search This Blog

25 April 2008

::saya yang mengada-ngada lagi manja::

dah lama tak citer pasal si chomel...hehehe...bukan bunda lupe pada chomel...masa kan boleh lupa pada chomel...tiap2 hari chomel tendang2 perut bunda...bunda tahu chomel ada...bunda tak lupa.

InsyaAllah 1 Mei ni,genap la chomel dalam perut selama 7 bulan...dan benda paling tak best sekali ialah...i only bought bajus and rompers je untuk chomel...barang2 lain tak beli lagi pon!!haiyaa! bila la nak pergi shopping barang baby ni En.Suami ku sayang...Apa pun takdak...baju saja!(mental note:: ajak En.Suami pergi JJ esok!pronto!)

and 2nd May ini,cuti saya sudah diluluskan oleh pemegang mohor besar diraja...cadangnye nak balik KL,InsyaAllah..baba saya risau..."bolehke dila jalan jauh2?"...seperti biasa baba saya sgt concern,tapi concern itu disampaikan oleh mama saya..(note to bakal nenda:: kami balik Kl nanti...ada apa2 untuk bakal cucuanda tak?...peg perego ke,bugaboo ke...apa2 je lah...dila ok je...huahuahuah)

takpe ba,RnR banyak...berhenti je bila nak.. (the last time kami balik Kl dekat 5 kali berenti..hahaha)

kisah semalam

hari ini kaki ku sangat la sakit...dari bawah pinggang hingga ke hujung kaki sebelah kanan...nak tahu tak kawan2 apa punca kaki saya sakit..

semalam kan.......saya kann....cuci toilet!!!hahaha

itu la pasal kaki sakit...dah sakit....saya nangis..En.Suami tanya,kenapa?saya cakap kaki sakit la abg...sambil nangis lagi...En.Suami tanya kenapa kaki sakit?...termonyeh-monyeh saya jawab...dila cuci toilet tadi...

En.Suami marah saya...lalalala...(padan muka aku...huahuhuahua)

En.Suami:: "sape suruh cuci toilet?kan memang abang nak buat?sekarang dah sakit kaki,nangis pulak? toilet lagi satu ni tak mau cuci ke (referring toilet dalam bilik kami)?"

sekian sahaja,kisah bunda yang rajin membinasakan diri...hahahaha

p/s::best kene urut woo...macam kat spa plak rasanye...cume tade aromaterapi jek.

2 comments:

kakLuna said...

dok tang mana ni dila...kalo akak blk penang boleh ar jumpa? :)

Anasfadilah said...

saya duk area bayan lepas...specific lagi sungai ara..

heheh....InsyaAllah leh jumpa...kita pi makan nasi beryani hameediyah!sedappp!hehehe

p/s::lapau la plak cakap pasal nasi beryani...(mental note:ajak asben makan nasi beryani!ASAP!)