Search This Blog

27 February 2009

*yo ho ho*

saya bukan pirate mahu private blog

saya cuma tutup kejap,bagi ini otak saya segar kembali

yo ho hoo!


udpated:


ni Ziyyad,saya ingat Ziyyad masih tak boleh duduk atas ni lagi...rupenye dah boleh

saya underestimate dia..Ziyyad,mama sorry...mama bukan apa,takut kamu terhantuk je

tapi tulah,letak je atas ni,abes dia geget palang putih tu..kotor la Ziyyad!




ini pula gambar bakal tokey restoran...

kakak tu bawa Ziyyad kat cashier,nasib la saya belum ajar Ziyyad tekan cash machine tu

kalau tak lama dah suruh Ziyyad tekan kasik rege murah-murah lagi...hahaha

kakak-kakak kat kedai kek ni semua nak pegang Ziyyad..

Eh hellooo! sekali pegang 5% discount ok makan sini..

and no,lambat lagi Ziyyad nak kawen...ape,korang ingat korang Rita Rudaini ke?




p/s::memang sengalistik saya tahu...lalalal

p/p/s: nenek Ziyyad nak mai penang petang ni,InsyaAllah...

14 comments:

Emma said...

kamu sengal!!!!!

akak dah sangap dah nak baca entry yg ttinggal...

-mama emma-

Elyn Sani said...

ceh.... bikin saya ngan tiara terkujat je bile nk msk blog anda x bleh.......

Obefiend Weiland said...

btw

mama mai nanti dah suruh kirimkan big hug from uncle Eff kepada ziyad!

yeahhh

Cikpid said...

HUHUHUHU..nape private blog?ari2 sy masuk blog ni tapi x penah tggl jejak..hahahha..tibe2 private plak..

Arini sy tggl jejak..disini..hahhaha

Anasfadilah said...

mama emma :: saya mengaku sengal mak encik...hahah

kak elyn::tade plak tiara msg dial...heheh...tak private la..kalau private pasti bagitau kak elyn punye

uncle effs::kirim hug je????kirim la mainan ke.baju ke...hahah

cikpid::hi cikpid..kebelakangan ni sengal sikit..tu yang tingtong je

Eliss said...

salam ziarah dan kenal2...selalu silent reader jer :D
http://elissmie.blogspot.com
http://elissmiejunior.blogspot.com
bleh ker saya nak letak link blog ni kat blog saya dan my baby?

Anasfadilah said...

elissmie :: boleh aje...blog saya otomatik link kan blog anda kepada saya :)

magik kan?

p/s::tak magik pun :P

babyelle said...

hang ni la mama ziyad....

dua tiga hari ni aku bukak blog hang xboley...

sudah di banned kah aku? aku ada wat salah ka?

seb baik hari ni boley bukak dah...

kalo x, sat g aku nak hantar surat rayuan suh open balik blog.. xpon bg private pw kat aku...

Anasfadilah said...

babyelle:: tade la mana ado buek salah,tade...mama Ziyyad memang sengal sikit...hehehe :P

Obefiend Weiland said...

kirim mainan baju in a few more years time.. mesti.

Emma said...

eh eh... baju ziyyad sama la dgn baju ryan.. smp la nie ryan leh pakai..

tp sexy la sikit.. sbb nampak peyut dia yg bolat ittew.. huhu

-mama emma-

mummy_adam said...

huh... bikin saya cuak jer.. asal bukak jer xbley.. jangan buat lg tau.. nnt windu nak tgk ziyyad & windu celoteh mama ziyyad jgk.. ;)

p/s : hubby ckp muka ziyyad mcm pak arab.. :) (nie 1st time dia tgk ziyyad)

cleo weiland said...

Scroll scroll down.

*gasp!*

Ada Ziyyad!

Makin ensem la Ziyyad ni eh? Comel!!!

Anasfadilah said...

mummy adam:: saya tak private blog,InsyaAllah...kalau ye pun,saya bagitau :)

cik tim:: heheh,thanks :)bila nak singgah rumah CIk Intan lagi ek?