Search This Blog

03 February 2009

*tweaking*

Hellow Yellow!

saya tukar template...tak habis tweaking lagi the xml template

jangan risau..saya tak private blog...

nak private blog baik buat diari stail simpan bawah bantal dan diari ada kunci serta lock...hahaha

saja gatal try template ni..

tak taulah bila nak ada kemahiran macam Gisele atau Emila

blog depa sangat girly and cute and birds and everything

blog template saya ni pun cari onlone,then saya tweak here and there,to suit my own satisfaction

sebenarnye takdelah suka sangat dengan 3 column template,tapi takpe..

saya cuba dulu

kalau bosan,tukar lagi

lalalala

p/s::kepada blogger yang suka baca blog makcik ni,rasa nak link...link saje,saya automatik link balik blog anda dalam blog ni... :)

15 comments:

eiNa said...

rajinnye dia.. saya pun teringin nak tukar lay out tapi Vitamin M banyakk laa plus xde masa plus x creative..

Emma said...

simple & clean (dah rupe title lagu jepun la pulak)...

akak soka!!!!

-mama emma-

Anasfadilah said...

eina::rajin buat kerje lain,kerje lab ni banyak berlambak!hahaha...vitamin M tang lain..

mama emma::macih...hehehe..

Arin said...

gua ingat di private kan blog...mana tau ader citer sensai sampai kene private..kehkehkeh..anyway..nice template..

Aku Bukan Bidadari said...

ekekeke..ada lar orang tu kan dilla..gila mengelabah pi sms dila kan?? nampak sangat orang tu blogger ketegaq hahahaha...
len kali kalo nk private blog sila sms orang tu..

btw..cantik blog ni..tiara suka sbb kaler biruuuuu

qaudratulanakibu said...

hi....selama nih saya hanyalah silent reader jek...tp tetiba smalam xleh bukak..private plak...bedebar giler...jgnler private...sedey aa kalu x leh baca...alih2 ari ni try dapat plak..kuikuikui....saya memang suker sgt bc blog makcik nih nih.........adeeeiiii....

3740Journal said...

comel.. tapi saye pun tgh cari masa nak tukar layout.. mcm suram jerk.. (dahla tak kreatif satu hal)

Mrs.R @ Emi said...

saya ada belog n diari jugak...
diari tu xde la simpan bwh bantal
dlm drawer je...
dan sy suka bila blog sy dah diprivatekan :)

Anasfadilah said...

kak arin::takdenye cerita sensasi ke apa...hahah

tiara::tu namanye concern..bukan apa...hehehe :) suka blue rupenye...hehehe

noor::hi...blog makcik gini lah nak oii...hahaha

azza::template yg ready banyak...apply je...cuma kalau rasa nak tweak xml tu yg ambil masa

emi::blog anda harus private,pasal orang jahat amek gambar emily yg cute tu...biasa ni kacau awek Ziyyad...hehehe :P

KV said...

comel gak layout baru ni.
At leat dila boleh tukar dan godek2 sendirik. Akak ni langsung tak reti. Huhu

Nani~~{@ said...

cantik2=)

Anasfadilah said...

kak KV

:makcik-makcik juga boleh beljar guna xml melalui internet,tak susah kak KV..

padnani

:syukran :) macammana perniagaan keropok lekor di sana :P

Nani~~{@ said...

ihihi..rasanya blum mampu memasuki pasaran=)

aZeeMaH said...

tanteknyer...

akak link blog ni jugak....hehehhehe

emilayusof said...

Good job!! Thanks for the linky love! Takpe belajar slow-slow, lama-lama pandai! nanti kalau ada masa, saya akan buat tutorial atau offer free templates.