Search This Blog

20 February 2009

*i got time*

Photobucket

::hasil kerja yang tak sberapanya..ni edit guna photobucket..::


in 2 hours i manage to sew 3 nursing cover

penat..ada la sikit

siang kerja..la ni duk ulang-alik USM (nampaknye tade sape nak belanja saya...woohooo sedih la)

buat keje lab letih menuggu,bukan apa

balik rumah,basuh pinggan ke kemas sikit ke..

malam nak jaga Ziyyad pulak

nak bagi susu, main-main denga dia (saya tak mahu kerja saya melampaui Ziyyad,saya sayang dia)

lepas tu saya mula menjahit

saya beruntung

kerana saya mempunyai En.Suami

kerana most of the time,dia yang tolong tengok Ziyyad,siram pokok,cuci baju,kemas rumah dan memasak juge...

memang suami yang bagus,baik dan prihatin (kadang-kadang suka menyakat juge)

terima kasih sayang ku :)



p/s::i got time,i got time




CHECK OUT KEDAICHOMEL FOR MORE NURSING COVER

7 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

jeles ar dilla..kreatif!!

kakLuna said...

akak pun jeles...cekap betul tangan dia nih

Obefiend Weiland said...

dila

kalau nak custom size kedai chomel punya banner abang leh buatkan.

bagi je size. nanti abang edit

kedai chomel punya add akan kekal selama paling koman sebulan.

Anasfadilah said...

tiara:: saya pun nak beli henpon macam anda...hahaha :P

kak luna::tak cekap mana,bolehlahh

uncle effs::kata 7 tahun..tipu lahh! nak size yang macam ad nuffnang kat tepi tu boleh?

Arin said...

wah..kalau ader lagik modal..beli fabrik comey2 lagik..byk pilihan nnt untuk customer..

Anasfadilah said...

kak arin::banyak kain comel..modal tak pusing lagik..tapi bagi dila kuning and turqoise sangat cantik..apesal org tak mau ek..musykil...mesti kamera amek gambar tak cantik ni..

Elyn Sani said...

jeles la dilla ni kreatip.... pas ni apa lah plak idea die.... x sabar nk tggu!!!