Search This Blog

05 February 2009

*pengsan 2 saat*

Sis Emila drop a comment in my comment box..

pengsannn*

sape nak RSS dolly boleh tempah kat dia...so cute tau tak

anddddd

dia juga buat header...a custom made header for u...best tak?best tak?

Sis Emila saya cadangkan Sis Emila buat la template berbayar plak..

sure ramai nak beli...

yang ada birds,ada hearts...ada kucing pun kiut

most of the makcik here (korang makcik-makcik...mengaku ajelah...hahaha)

sangat suka template girly-girly ni

tapi nak dapatkan terhad,kalau ada pun,paid in USD

(Sis Emila pun ada guna paypal,dan juga BANKTRANSFER...phewiTtttt...saya soka!)

saya tade credit card dan tiada paypal pun...hhahaha

miskin...

saya tahu...hahaha



p/s:: free template pun ok juge Sis...eheheh...lalala

4 comments:

emilayusof said...

tingtong! hehe janganlah pengsan! Ok kalau macam tu saya buat yang girly girly ada burung dan kucing dan hearts!

Arin said...

yan gave me emila's dolly waktu bday last year..cute gile..siap ader botol susu..hehehhe..

Emma said...

dila xnak order dr dia ke???

akak suka rss feed dia... tp part bbyr tu yg makcik lomah sikit.. kekeke...

ps... sokong kalau ada yg free.. kekeke

-mama emma-

Anasfadilah said...

Sis Emila::dah bangun balik,pebgsan 2 saat je :P

kak arin::yup,saw ur RSS dolly,sangat jeles

mama emma::nanti nak oder,tunggu gaji bulan depan...heheh..

barang free sape tamo..lalala