Search This Blog

06 February 2009

*500 more*

ini post yang ke lima ratus

sudah banyak yang saya repek kan di sini

dari bujang,bertunang sampai dah ada anak

hari ni saya cerita pasal Ziyyad lagi (Uncle Effs, i couldnt help it...pimping Ziyyad best la...hahaha..)


::cukup payah amek gambar gigi tau..::


nampak tak 2 batang gigi comel?

sape tak nampak, 3 lagi jumaat la tu...hahaha

acah je..

akhirnya berjaya mencapture Ziyyad toothbuds..gambar blur sikit pasal,sebelah struggling pegang kamera,sebelah tangan lagi struggling nak buka mulut Ziyyad

Pakcik kecik start ada gigi masa dia 4 bulan..sekarang gigi dah suku cm kot,kalau Ziyyad menggigit,agak sakit jugaklah

gigi baru lah katakan,dia try test gigit jari mama dia

teether Ziyyad terdiri daripada

1.teether air fisher price

2.teether tolljoy

3.anthena bugsy lamaze dia

4.kaki inchworm lamaze

5.seberang objek yang boleh dicapai oleh Ziyyad termasuk bib, bumbo seat, duvet mama dia, kain blanket dia...

6. teether paling best ialah jari mama dia sendiri..

saya ingat nak soping buku la kat Ziyyad cuti ni...soft book ke apa-apa la asal buku...nak ikut jejak langkah abang Ammar ..


p/s::saya pun dah lama tak baca novel...tapi saya baca mostly chic lit saje...hahaha..

4 comments:

Obefiend Weiland said...

uncle eff suka tengok gamba ziyad

auntie Tim pun suka.. :)

Elyn Sani said...

cute nyer.... wafiq wlpn dh menggigit2 tp gigi x kuar2 gak.... hihihi

babyelle said...

wahhh.. congratz mama ziyyad sebab berjaya ambik gamba gigi pakcik kecik tu... aku sampai sekarang belum berjaya nak ambik gamba gg wafi yg 2 batang itu... wish me luck.. ;p

Cool said...

alor comel nyaaaaaaaaa gigi@!~ meh sini ciom aunty meh!!