Search This Blog

04 February 2009

*BabyIbu Giveaway: Win Gin & Jacqie Baby Bag*

saya tak tahu kenapa saya menyertai BabyIbu Giveaway: Win Gin & Jacqie Baby Bag

sudah banyak pertandingan saya masuk,saya tak pernah menang pun..

entah la...

akhirnya menjahit beg diaper sendiri,walaupun tak sehebat Gin & Jacqie,kira ok la beg diaper saya tu...hahaha




ini lah diaper beg saya yang tak seberapanye...saya jahit sendiri pasal dengki dengan Gin and Jacqie

pasal saya can never get enough of diaper beg saya jahit lagi satu





banyak dah koleksi jahit sendiri oleh yours truly

tapi pasal babyibu buat contest ni

dan hadiah dia diaper bag

saya pun try la lagi

sahih tak menang la kan...entry merapu gini

tapi saya sangat suka dengan bag diaper luna baby bag...




kalernye vibrant dan funky...tak macam beg diaper jahitan saya..

pastu ada plak changing mat...wah!sungguh bergaya la beg baby ni

(siap ada laptop sleeve lagituuu...harus beli laptop 13 inch supaya boleh buat dalam laptop sleeve tu,lappie sekarang 14 inch...hahahlalal..alasan baru untuk mendapatkan lappie baru ...hahaha)

harus la pemilik bangga (proud owner) kalau saya dapat beg ni

tak kisah la dia pink,dan Ziyyad adalah baby boy..

pasal saya yang nak bawak bag baby ni...hehehe...lalala

boleh la tambah lagi koleksi beg diaper saya...lalala

tapi bilalah nak menang kan...

hmmm

tengok sajalah lah labuuuu

6 comments:

mummy_adam said...

dilla.. u nie mmg sgt2 creative, rajin, baik.. sume2 lah yang bagus...

hehehe.. ada maksud tu..

apa kata u jahitkan topi2, beg2 or apa2 jer yg cantik n jual kat kedai chomel u tu.. i nak tempah topi nie utk adam?? boleh ke tempah?? hehehe.. sesuka hati jer kan..

nway.. honestly.. hasil nyer mmg superb... ala2 hallmark gitu..

Anonymous said...

masculine diaoer bag tue la yg dok berkenan dulu..apakan daya dila dh tak produce dah..heheh..

p/s :klu menang diaper bag pink tu , Indah mau..Indah yg suh ckp..bkn mama nya..hahahah

Anasfadilah said...

mummy adam::hehehe...saya ditahap vitamin M paling serius sekarang ni,ada idea,tapi tak jalan-jalan lagi

nilah saya,tidak produktiviti...huhuhu

Indah:: habaq kat mama,masuk la pertandingan kat baby ibu,InsyAllah menang,mesti dapat beg diaper...hehehe :)

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam singgah

interestin blog
harap tak kisah exchange link yek

Mrs.R @ Emi said...

haha..harap awak menang..
topiz ziyyad yg awak wat sendri tu sgt maskulin tau....

Elyn Sani said...

anda "menang" sila collect brg dr kedai berdekatan pastu jgn lupe bg duit skali hihihihh