Search This Blog

19 February 2009

*hooter hiders*

*STICKY MOOD,NEW ENTRY SILA SCROLL KE BAWAH :) *

hooter hider atau lebih di kenali dengan nama nursing cover

ma makna nusing cover?

nursing cover digunakan oleh para ibu yang ingin breasfeed anak mereka di khalayak umum

tapi kerana tidak mahu menayang boobies di khalayak ramai, nursing cover digunakan untuk lebih sopan dan discreet

kerana keprihatinan saya terhadap ibu BF malaysia sekalian

saya telah membuat nursing cover yang cantik untuk anda BF mothers

nursing cover saya mempunyai ring adjusment,supaya para ibu bf boleh mengubahsuai kepanjangan strap pada leher

dan nursing cover saya lebar

79 cm lebar dan 61 cm panjang,panjang strap pada leher ialah 76 cm


nursing cover saya juga mempunyai Peek-a-Boo window supaya ibu-ibu boleh mengintai anak semasa anak sedang sibuk BF

kain yang saya gunakan ialah daripada light cotton,ringan dan breathable

dan yang penting, nursing cover saya boleh di machine wash

dan ia juga datang dengan warna yang menarik dan cantik

saya membuka tempahan nursing cover,dan menawarkan warna kain yang menarik

untuk maklumat lanjut lawati KedaiChomel saya

atau click Contact Me diatas sana :) , atau link di bar kanan blog ini

saya menjual nursing cover ini pada harga RM 25 (excluding postage)

apa tunggu lagi..mari tempah nursing cover anda hari ini

p/s:: Ia juga sesuai untuk di buat hadiah untuk diberi pada bakal-bakal ibu,mesti seronok para ibu pula yang dapat hadiah kan?

16 comments:

Mrs.R @ Emi said...

wah...sgt berpatutan harganya

Arin said...

apsal lambat sgt advertise..i've already bought my nursing cover..aiyoooo...comel gile and cool..

Anasfadilah said...

emi::ye..ia sangat berpatutan :)

kak arin::beli la lagi satu,boleh tukar-tukar nursing cover...hehehe :)

NM said...

dilla..book nak 1.tap tunggu gaji nanti byr boleh dak? :D

aZeeMaH said...

salam
bleh tak emailkan akak gambor nursing cover tu...akak nyer net ni block gmbor gamaknyer sbb sumer blogspot akak p tgk...sumer gambor takbleh nampak aaa...nyampah giler....


bleh yer....


tq2

pssst...nk tumpang tanyer lg satu hal tp takbleh reveal kat sini....erkkk...bleh tak add ym akak...myb kita bleh chat later....huhuhuhu

id ym : azlina_azizi

Anasfadilah said...

mommy qaisara:: saya dah book yang pink untuk anda :)

kak azeemah :: saya takdak ym,tapi akak boleh email saya di

stashowale@hotmail.com

dan saya akan hantar gambar NC ni pada akak k :)

Elyn Sani said...

cntk la!!! tp i nk beli pun maybe x pakai sbb u tgk sendiri camne wafiq bfeed kan?? kang lagi haru plak hahahah

Nazri Ahmad said...

eh nak order la...

Unknown said...

waa...kretip2..

Arin said...

anda di tag..

Emma said...

comel... leh buat hadiah utk new mom nie... kwn akak pun ada yg dok tunggu hari je nie..

hehe

-mama emma-

Zuedin said...

pun dilla. nape buat lambat sangat. huhuhuhuh ku tau bli darimu.

p/s - dilla pasni nak buat apa lak?

Ida Raja Idris said...

waa....ni yg buat tak sabar nk mengandung lg nih..hehe..dulu tak terpk pun ada benda mcm ni. creative sungguh kamu!

Aku Bukan Bidadari said...

auntie dila auntie dila... mummy saya dah jwb tag auntie

Unknown said...

boleh lg ke kalo sy nk tempah NC?

Anasfadilah said...

Syahfafwati:boleh mari ke sini :)