Search This Blog

19 February 2009

*Yu Es Em*

dah dekat seminggu bertapa kat USM (fakulti kaji hayat,buat TEM..sape2 yang duk usm nak belanja saya makan...ayuhh!!...hahaha...minggu depan saya pegi lagi...penat laa)

seronok tengok student-student ni

rasa macam nak jadi student balik pun ada

kalaulah masa boleh diputar kembali,saya ingin menjadi student yang :

1) tak mempunyai ramai kawan,lone ranger supaya saya study selalu,tak huhahuha sangat.student baik la kiranya (note to Fifah :ye aku gagal jadi baik...hahah...sama-sama mereng ada la..tapi rindu la korang semua)

2)belajar lebih tekun,dan tak plagiat lab report Soo Chin (tak plagiat 100%,tukar ayat sikit je...lalal...Soo Chin kasik ape...lepas tu kena belanja KFC..hahah)

3) selalu bertanya dalam kelas..kerana bertanya itu bagus..biar sampai lecturer kenal kita

4) tak berfikir "pasal ape aku takdak boifren lagi,aku cantik bukan tak cantik" bwahahaha..ialah,kawan-kawan semua ada boifren,saya je tade boifren..gatal meow-meow tu ada,tapi takat tu ajelah...hahaha (dengki pabila melihat kawan turun cafe ditemani boipren...i makan sorang-sorang u...sedeyyy la!)

5)lebih bijak dalam menangani masalah diri :)


::gambar di canselori..ini suku of the class,soochin amoi yang duk tengah-tengah..saya?with the peace sign..hahaha..fifah tade dalam pic plak.. :)::


tapi masalahnye..masa tak boleh diputar belitkan...lantas,jadilah saya pada hari ini

duk parpu lagi sampai la

hahaha

p/s:: takmau la jadi student balik..seronok dengan apa yang dah ada sekarang ini...En.Suami dan Ziyyad :)




NEW NURSING COVER,CHECK OUT KEDAICHOMEL FOR MORE INFO