Search This Blog

15 January 2009

::saya cakit gigi::

Ziyyad nak tumbuh 2 batang gigi..

mak dia sibuk sakit gigi

ada berkaitan kah?

orang tua kata kalau anak suka menyembur air liur

mak dia nanti gugur rambut

(elok sangat lah tu...rambut saya kalau di kutip memang boleh buat toupe dan saya pakai balik toupe rambut sendiri...hahahahah)

less then a year, saya akan botak..huhuhuhu

sebelum ke kelinik gii,gigi harus bersih,tiada bayam melekat,tiada cili mahupun sisa daging

(my teeth are jarang-jarang like pagar never siap...hahaha...tade masalah terselit celah gigi ok..dan saya tak pernah ada cavity ALhamdulillah...)

oh rupenye bukan gigi yang tidak elok...gusi saje sudah bengkak...

see..i told you...my gigi are fine (jangan cabut la doktor...gigi jarang ni bertambah jarang kalau cabut..buruk benor nanti rupe saya yg memang sedia buruk ni)

jadi semalam saya MC..lalalal...

tapi kena teman asben pegi keje..saya saje menyibuk...duk umah pun layan bosan je kan..hahah

oh...ye hari ni Ziyyad injet 5 bulan...

dan berat 7.4 kilos..

nanges kejap je...

grow grow grow Ziyyad.. :)

p/s:: Hi PadNani !

p/p/s::still trying to capture the 2 lil tooth buds dalam mulut Ziyyad, tapi setiap kali itulah dia menjelirkan lidahnye...deii apedaaa Ziyyad.

8 comments:

Elyn Sani said...

ziyyad nk tumbuh gigi x try gigit dilla ke?? owh akak pun aritu gusi bengkak tau!!! kebetulan ke???

Liyana Shuib said...

Ammar pun baru tumbuh gigi..itu yang demam hari tu..bab rambut tu..mcm yana sekarang dah kurang..sebab gigi dah tumbuh kot..bab air liur tu still ada lagi la..abis semua basah ngn air liurnya..hukhuk

Mrs.R @ Emi said...

yeay!!emily pon tumbuh 2 btg gigi..
tp mmg susah nk snap gambo..adeii

rambut gugur sy udah kureng..arituh ada readers suh try shampoo Himalaya..ok jugak..p la beli kt watson/guardian..

eiNa said...

wahh.. Aira pun ada 2 batang gigi kat bwh,kecikjer.. bayang2.. mmg derang sekali tumbuh gigi 2batang terus agaknya kut?

Nani~~{@ said...

salam,
Hafiy bru tumbuh 1btg gigi depan bwh..myb sblah lg on d way sbb tgh gatal nak geget semua benda=)

rambut ummi dah kurang gugur compare 3 mths before..skrg, rambut nani bru stat tumbuh balik..yg jambul kt dpan tcacak2 baru nak tumbuh..mcm klakar pn ada=)

p/s: bace ur blog slalu buat saya trsenyum

Anonymous said...

gigi saya rosak dari kecil sampai sekarang sampai nak sengih pun segan tapi sengih jugak sebab taktau malu

hahahaha

mummy_adam said...

adam dah ada 2gigi bawah.. air liur.. jgn cakap lah byk nyer.. bab rambut gugur tu mmg menyedihkan.. smpai botak gak rambut depan saya.. heheh.. tp skrg dah tumbuh baby hair dgn bantuan tonik.. hehehe

erlyda said...

mesti makin bertambah comel ziyyad klu ader 2 batang gigi tu..gerammm..

btw..jom ke blog sy amik award ok ;D