Search This Blog

22 January 2009

::ini blog makcik-makcik aka mak-mak orang::

wahahahah

yes,ini blog adalah blog seorang makcik yang juga mak kepada seorang baby 5 bulan baby

saya mengaku saya makcik,pasal saya ada dua orang anak buah/anak menakan

ada yang tak suka dengan blog makcik-makcik pasal ingat makcik -makcik shallow minded..

biarlah mereka dengan pendapat mereka

makcik pun ada perasaan juga nak berblog

keep on blogging makcik-makcik sekalian

p/s::pasal makcik tak berblog dalam bahasa Inggeris kot,depa kata makcik shallow..pada tulis Inggeris tak paham buat apa,bikin clubbing in makcik head only....hahahha

p/p/s::tade kene mengena antara hidup atau yang dah mati,kalau terasa maafkan makcik :)..

berapa banyak p/s daaa :: makcik-makcik berblogging untuk bertukar resipi sesama sendiri dan untuk mengetahui bengkung mana yang paling mustajab untuk kempiskan perut,supaya pakcik di rumah tak cari Indon sebagai pengganti...hahaha

16 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

isk..ada yg x suka ? x suka boleh blah.. ckp mcm tu lah dilla.. hi hi hi

ps: dilla, ayra nk tgk gmbar ziyyad terbaru..

Anasfadilah said...

tiara::nak tengok gambar Ziyyad,hehhe...nanti...naik cameron amek banyak pics...nanti tepek sini k...

Unknown said...

lor apa kes lar derang nih...takpa lar makcik pun suka baca blog makcik nih...

p/s : (nak p/s jugak) kalo jumpa bengkung mana yang berkesan (di perut bukan di dompet yer) silalar war-warkan

Obefiend Weiland said...

uncle eff kata

apa ni auntie erni

tak men ah pakcik makciks.. tidak the vazz. tak meleps lah..

gaya azwan ali! AMBOI AMBOI

Dils said...

Hahaha... well well.. ade yg tak suke sbb die org ckp 'menunjuk2' tp tah la.

Asalkan gaya penulisan mnarik dan tak banyak camho aku ok je.

Baca PZ?

Anasfadilah said...

suryati::bengkung moden,cek out blog mama hafiy :0

uncle effs::APA TAIP MACAM TU macam ni la baru VAZZ dan MELEPZZ U ALL...

bodoh gila taip macam tu,boleh muntah najis tau ke...

dils::PZ?sapakah...hahahah!sometime la dils,bace komen dalam tu je..kelakar gak,tapi ada yang tak tahu pun blogger2 yang diperkatakan..yogateks i know la..hahah!

its like reading mangga,sekali sekala boleh..

3740Journal said...

dulu saya blog dlm english. lepas tuh tukar dalam malay pulak sebab otak saya sakit nak translate. Biarla otak saya sakit time kerja jerk sebab dah buat documentation yang berbagai-bagai. Bila nak tulis blog..saya nak rasa free jerk..

p/s saye pun makcik jugak sebab selalu citer pasal anak sendiri, resepi & bengkung..:P

MIK'YAL said...

saya pun kategori blog makcik gak & suka baca blog makcik2 yg lain .dah tk reti nk tulis pasal fashion , benda 18sx ,artis,..tulis ja la yg kita best at..huhuh!

Anasfadilah said...

azza::cerita anak,resepi dan bengkung...lalala..hahah

mikyal::resepi baked makaroni cheese anda saya akan masak tis sabtu...wehooo!

eiNa said...

saya memang makcik.. anak2 menakan saya pun panggil saya makcik.. blog saya pun blog makcik..
bek pi apa orang nak kata.. saya tetap tulis blog dengan gaya sendiri.. huhuuuu

Anasfadilah said...

eina::kat header saya terang-terang tulis ni cerita makcik kan...hahahah...

Elyn Sani said...

makcik dilla....... makcik elin nk makcik dilla buh pic byk2 pi cameron tau!!! makcik elin kene duk umah je CNY ni. owh makcik elin suka baca makcik dilla nyer blog.... lantak la org ckp kite makcik kan!!!! hahahah

KV said...

erk!!!
tp makcik yg ni suka baca blog makcik yg nu. Hik hik
okeh lah, makcik sesama makcik lah yg baca.
Makcik ni (akak lah tu) langsung tak reti omputeh. Sadis tau!!

zureen @ mama said...

Salam perkenalan..zureen pun makcik jugak beranak 5..

Nani~~{@ said...

mmg tersenyum baca postin dilla=)

sy mmg tulis apa yg sy suka..hafiy,hubby, family n ape2 yg berkenaan..
syok sendiri ke sy? yg pasti no tense at all=)

Anasfadilah said...

kak elyn::roger makcik elyn...hehehe

kak kv::tak tau takpe,kita belajar sama2

kak zureen::anak 5 woahhh!hebat!

padnani:yang penting jangan tensi sudah...baca blog bikin tensi,itu adalah masalah...hehehe :)