Search This Blog

19 July 2010

settle kah?

setelah puas menggodek header nak bagi elok,akhirnya saya settle aje dengan header atas ni

macam takde kerja lain ek?ada kerja,tapi macam "lek dulu,baru hari isnin" bahahaha

weekend lepas,saya hanya lepak-lepak di rumah mostly,hari sabtu,aswad anak mak teh saya bertunang..syabas aswad! setapak lagi je tu,InsyaAllah

mak teh banyak tolong kami masa bertunang dan kahwin dulu,hantaran belah husband saya,banyak mak teh yang coordinatekan :)

hari ahad,semua macam malas,jadi bawak Ziyyad main kat playground je

apal asorang budak tu,main kasar betul,kesian Ziyyad terhantuk sikit tu hari..

tapi nak jaga selalu pun tak boleh,it is part and parcel of growing up,jatuh terluka terhantuk sikit tu pengalaman..

kesian bila dia cakap

"ma,akit...antuk" (ma,sakit,terhantuk) sambil gosok dahi dia

dan the kid yang kasar tu dapatlah nasihat dari saya

"abang,slow-slow la sikit,jangan kasaq..tengok adik dah sakit"

nasib la anak orang,kalau tak panjang tangan je ni nak babab..hahahaha

so tu aje aktiviti hujung miggu yang penuh dengan mengulaq

p/s:konon nak kemas fabric remnants nak buat give away atau nak jual je,pun tak jadi..malas menghadap mesin jahit jap,hari ni rasa rajin balik,rasa je..hahaha

p/s: so how the new layout?

6 comments:

Farra Dhelina said...

nice header!! ;-)

sistyah said...

so pinki...nasib baik dh bukak...hehehehe...

aZeeMaH said...

cantekkkkkkk

SJNathaniel said...

sweet header..!

ShilaShower said...

takpe, anak jantan kena luka sana sini.

anak aku buat pertama kali nya dapat luka. sagat pokok kelapa. hahahahha

terus lah ada trademark kat dahi.

Farah . 5577 said...

sweet. :) suke..

aah kan, mmg kite kesian, tp kena biarkan je.. part of growing up. Nadhrah pun pernah kena cakar tgh main, pjg gak luka. mengalir air mata bile tgk dia jerit sakit, tp cover la bg dia tak nampak.. hehe.