Search This Blog

16 July 2010

*cakaran*

ini adalah gambarajah tangan saya yang saya cakar sendiri waktu tengah tido

saya pun tak perasan bila saya garu sebenarnya,kesan cakar ni sebab malam gatal-gatal,jadi garu

bangun pagi nak mandi ada rasa pedih-pedih,sekali tengok, banyak garisan cakar warna merah.

benda ni sebenarnya dah lama berlaku.

masa saya belajar di U dulu,kawan tegur tanya,kenapa ada kesan cakar kat belakang tengkuk saya,ada 5 semuanya (which is my kuku la semuanya)

jadi saya kata padanya "pontianak kot cakar,kan kecoh sekarang diorang nampak *balan-balan ngan pontianak"

my friend of course la freaked out..hahaha

tapi tulah,kuku saya pendek aje,tapi menghasilkan cakaran harimau...

tapi kan babah saya kata keluarga sebelah babah saya,ada saka harimau (macam cerita waris jari hantu tu lah) , saka nak waris anak perempuan je...

tapi tak mungkin la saka itu masih wujud,rimau dah pupus dan mungkin sekarang tengah buat show kat A famosa resort..miaahahaha..( Harimau should be in the wild,tapi sekarnag pun hutan dah kena tebang..seidh woowooowooo)

*balan-balan = penanggalan (bahasa sabah.)

p/s: eh kalau jadi harimau saya nak jadi harimau kutub,bulunya tebal-tebal...meowwwww! eheh meow pula..hahahah.


p/s:i cant take picture of my arm and paste it here, aurat maa.

4 comments:

ain fathihah fhm said...

kena tidur dgn sarung tangan, agaknya.. hehe. takpun pakai sarung tangan yg baby punya tu

Anasfadilah said...

ain:ye tak ye,pakai mitten,tak pun pakai sarung tangan yang org duk selalu berkebun tu..gila ak glemer nak tido..hahahah

Lynn Abd Latib said...

same goes to me lah..suka sgt mencakar dr sendiri..x tau kenapa..tp selalunya kat kaki,peha..bercalar-balar!!

kelipkelipchumel said...

aih..mmg suwet la tdo siap pki sarung tangan bagai..ahaha..