Search This Blog

20 July 2010

Operation Expenditure

OPEX

i learn a new word and a new thing today,thanks to my kakak Anaz..she teach me how to price right my NC

something big for me InsyaAllah will happen...(big at least to me)

right at the moment,saya berharap semua berjalan lancar,dan ini adalah batu loncatan untuk memperkenalkan NC saya

ramai yang kata NC saya ni ada big potential , tapi tulah,sebenarnya susah nak meyakinkan orang yang produk kita ni berguna untuk semua orang

even saya pernah email beberapa orang yang dianggap terkenal dengan penyusuan ibu ni,ada yang sekadar,ok..ada yg oooo..ada yang buat tak tahu

jadi sering kali saya bertanyakan pada diri "mana potential NC yang orang duk kata ni?"

tapi tulah mungkin berkat sabar dan usaha tak jemu, (<--- saya tak percaya saya kata benda ni,macam poyo je..hahaha) orang yang tak disangka mengorder NC cover saya

if malaysian sendiri tak percaya pada produk saya,tak apalah...Allah cipta bumi ini ada banyak negara lagi ;)

kepada my existing customer yang percaya pada kegunaan NC chomel, saya amat berterima kasih pada anda semua :D

p/s:bonjour!

3 comments:

Emma said...

dila, u can inprovise NC nie kan?

kalau x minat dgn NC,leh make it longer,jd apron.. rasa apron chomel pun boleh jd 1 brand jugak kan?

-mama emma®-

sistyah said...

barut n beg dh takdokkkk...huhuhuhuhu...

miemiey said...

semoga sukses...usaha tgga kejayaan...insyaallah nnti mgkin ada kesedaran..;)