Search This Blog

05 July 2010

*agak-agaknye*



note: opinion needed,sila komen molek-molek deh.. ;)

saya hari tu pergi beli kain,saya belek-belek kain cotton ..sekali kat celah-celah kain cotton ada satu ulung kain yang chomel

tinggal sikit aje,saya minta 4 meter,tapi tinggal 3.75 M saja

terus saya ambil semua pasal comel (ke tamak? ahahaha)

::sumpah chomel ada kek,ada rabbit..cuteness!::

the fabric was so pretty,sangat suka..tapi kalau buat nursing cover ada orang nak beli ke ek?

saya masih tak letak dalam kedai,comtemplating sebenarnya sama ada nak simpan sendiri atau jual pada orang sebagai kain atau jual sebagai nursing cover

agak-agak korang lah kan,boleh ke kain ni buat NC memandangkan kain ni bukan corak bunga atau abstrak,more to cartoon like tapi cartoon sweet je..

on another note


saya stock up (lagi) kain baru di KedaiChomel..semua 100% cotton :)

p/s:setiap kali pergi kedai kain,macam pergi candy store,hari tu pergi kedai kain,husband sempat gi urut kaki refleksologi meamndangkan isteri dia kalau masuk kedai kain macam dah tak nak keluar dah..ahahah. kain baju raya toksah tanya,memang tak dak pun,nbaru dapat sepasang semalam ,itupun mama saya kasik :p

7 comments:

mangosteenskin said...

Hm...Maybe buat bantal? Mesti comel.

aiDieNa said...

NC.. ermm rasernyer tak baper sesuwaii.. kalau buat sarung diapers.. bag ker comel lar jugak..

silent reader said...

pendapat ikhlas saya, macam tak berapa sesuai kot buat nursing cover, unless ada org yg memang request nak kain tu, baru la awk buat kot. :')
mcm mangosteenskin ckp, buat bantal/sarung bantal mesti lagi comel. :')

schazzy said...

hi dila..

NC..maybe tak berapa seswai cos that fabric adalah impossible not to show-off..hehehe..

kaalu bole buat beg kecik (tote kecik..eh, ade ke?)..beg yg bole letak purse, hp, barang2 skit..or letak kain sembahyang pun ok..

kalau jadi beg, bole bawak jln2 tunjuk kt org..(idea comel tp keji skit)hehehe

sistyah said...

buat alas meja umah awak la dila, aci tak....? heheheheh...

Little Mama said...

dila, bagi kat akak je..ha..ha

Kak Lia said...

buat gantung kt dinding dapur...cantik..hehehe....

tk sempat menjahit skang...:(