Search This Blog

27 July 2010

it is a gift



seperti yang ramai tahu (kalau selalu baca blog ni lah), dari hari tu saya duk ekcoh pasal hp mana nak beli,siap buat comparison

so now, i am the owner of galaxy s :)

sebenarnya memula saya tak nak,tapi husband insisted to buy it for me pasal dah janji..jadi ini adalah sebagai hadiah

apps pertama saya install ialah Fb,kemudiannya ialah alat mengukur yang tak tahu nak guna bila pun,suka-suka install pasal macam jakun jap..apps no 3 sampai 6 semua apps untuk Ziyyad,main touch2 la main kad alphabet la..this is so fun,saya boleh lekakan Ziyyad lebih kurang sejam macam tu..

android market macam-macam ada,so kelabu mata sat pasal mostly apps free, saya suka

cumanya tulah,galaxy s masih takde casing best kat mesia ni,so kena tunggu,kalau ikut tak sabar saya saya order via ebay je..

buat masa ni masih terboleng je la hp tu,tapi dah jahit pouch dia

update:

Hi! my name is Orion

p/s:downloading apps..tehehe

4 comments:

Jiji said...

orion the pouch or the hp?

Me need new hp too...=(

Dils said...

nak gamba phoneeee

Anonymous said...

how's the battery life? -azfar

adianiez AIDA said...

nice!