Search This Blog

22 June 2010

*PrintSini*

sorry,blog entries terbanyak dalam satu hari. ala bukan selalu pun,so deal with it..hahaha

hari ahad ini 27th June 2010 saya akan berjualan disini


di upper penang road (dekat dengan E&O hotel,belakang Citybaview hotel,,tepi ada sup hameed,malam-malam memang happening la upper penang road pasal banyak bar and clubs)

jadi pasal nak berjualan selain add produk , suami kata why not buat flyer

mula-mula inagt nak print satu lepas tu fotostat aje lah,tapi saya fikir alang-alang buat flyer buat terus yang elok sikit rupanya

barulah orang pandang,kalau buat flyer pun selebet je,orang pun tak nak pandang kita

oleh kerana sepupu saya,kak arin ada bukan kedai printing saya pun cubalah.



dah siap print out,InsyaAllah sampai hari khamis

nak tengok hasil design flyer saya (ye saya design sendiri guna CS2 je,serius takde pengalaman guna photoshop..kira ok lah tu,bajet takdak sangat)



serius ok,saya sangat suka...saiz A5 (separuh dari A4,bagi yang tak tau,saya tak tau saiz apa,jadi saya cakap ngan kak arin "nak separuh dari A4..."..rupanya saiz A5..ooooo baru tau..hahah)

banyak lagi tak prepare ni..nursing cover ada lagi 7 helai kot tak siap, paci clip lagi belum buat, memory game belum ada satu pun...wooohuhuhuhu

hag tag baru nak terkial-kial buat (print simple-simple aje..teehehehe)

En.Anas pun ada tanya macam mana nanti nak decorate stall..he really into this,thanks abang pasal sama-sama dengan dila pasal hal ini..*tears*

saya takut la..rasa macam bedebar-debar gitu (gila ah poyo)

bagus juga ada En.Anas sama di stall nanti,pasal En.Anas ni ramah tamah mesra orangnya..saya ni timid sebenarnya (eh timid ke),pendiam la senang cite (eh pendiam ke)..eh apa apa lah.


p/s:produk nak jual tak siap lagi nehhhh! semalam jahit 3 helai,rehat sat tengok portugal men bola...akhirnya penat,tertido terus..wahh!gila lah takde kemajuan betul


p/s: sebab nak berjualan di sini pasal nak luaskan market,bukan hanya sekadar atas talian saja,InsyaAllah,semoga semua berjalan lancar,tak hari tak hujan.

2 comments:

SJNathaniel said...

comel sgt flyer ni dila..
hehe..smoga dpt jahit banyak-banyak..yeahh..

dijadeja said...

best giler!!! smoga berjaya nanti=D