Search This Blog

28 June 2010

*My Sunday*

first of all, terima kasih banyak kepada suami chomel saya yang meneman saya semalam..teman jaga gerai,disamping teman bersembang dan teman gelak ketawa saya

ramai kata "bagus la husbandboeh tolong kasi kita ketawa ", bagus juga kadang-kadang,saya selalu tense tanpa sebab..untunk melonggarkan tense tu,suami selalu buat lawak,yang kadang-kadang hanya saya je faham dan tukang gelak. :)

upper penang road ni memang terkenal dengan club dan pub pada malamnya..ialah nama pun dekat dgn E&O,cititel, dan bayview hotel..it attract tourist,dan mostly semalam pun ramai mat saleh dan chika-chika saleh yang pakai semua 'men*tek' je (menet*k is a term pada perempuan yang pakai nampak lurah segala)

dah la nampak lurah datang tanya pasal nursing cover aku pulak yang balik segan...teehehe..

depan booth saya betul-betul satu bar nama smoky jack..tengahari semalam panas gila,datanglah bar tender depa ni juai ayaq atas dulang

i asked her "ada alkohol tak?" she said no sambil gelak-gelak,sorilah i memang kampung,tak minum alkohol..ahahaha...matilah statement

beli la peach tea kat amoi ni...saya rasa dia adalah chomel :)

jiran booth saya seorang minah saleh,dia menjual all thing owl...chomel! (i rant a lot about her jeweleries in my FB yesterday)

rantai-rantai tu sangat chantek! tapi saya pakai tudung besaq jadi tak nampak la kalau kot nak menunjuk sangat...kan nak pakai macam medal kot kan...hahahaha.


ada brooch juga,ada ring,ada bracelet...chomel!!


ive been eying this particular owl ring...yang tengah-tengah (kepada Dils yang bertanya semalam di FB :) ) harga dia about RM120..satu dia jual satu minah saleh tu pakai...serius if i had money semalam,dah splurge dah..nasib duit takde sangat

ada konsert gak semalam,semalam ialah minggu jepun...so ada pottery class,ada booth nak try yukata atau kimono..

semalam juga saya berhadapan dengan situasi chomel

ada seorang chinese boy age 3, he was fiddling with my felt alphabet..mak dia panggil..dia pun tak tahu je..lama jugak dia fiddle dengan felt alphabet tu

dia tahu semua huruf2 yang ada,dia sebut satu-satu..

so i said la to his mom,if u want it i can give u discount

tengok dia teringat Ziyyad

so i gave his mom discount,and he is happily filling the felt alphabet in the drawstring back (come with every purchase of felt alphabet)...happy betul dia...

sangat chomel!!

tapi saya rasa this is the last time i went selling kot kat LPSM,target market kat sana banyak tourist,tourist suka souvenir je...takpun makanan..hahaha

p/s : * = e

p/s: jual ada lah jugak,dan banyak juga bertanya pasal NC;)

2 comments:

Annasue'G said...

omg! byknya rantai burung hantu tu. 1 berapa ye dila?
beli 7, pastu tiap2 hari tukar. heheh.

Dils said...

comel gile owl tu... mcm best je utk gelang. hehe..

trase mcm gothic je kalo pakai owl ring tu