Search This Blog

28 June 2010

*ini Ziyyad kami*

orang lain ada anak,saya pun ada anak..saya nak cerita pasal anak saya je kat sini,kamu pedulik apa.. (saya pernah kena dengan statement "macam la orang lain tak de anak" , ingat best ke kena tempelak,nasib la keluar dari mulut orang tua yang saya hormat,kalau orang tua saya tak hormat,nasib la kena hambur balik )

ini ruang saya,tak suka ruang ni...get lost. (aihh makngah,garang nampak..)..a'ah garang ni..

berbalik pasal anak kesayang pinjaman Allah untuk saya ini

Ziyyad tahu berkemas,pernah berdoa suatu hari Ziyyad pandai kemas dan simpan barang menannya semula..(a dream for a mother,well at least to me)

Alhamdulillah,Ziyyad pandai berkemas..tak percaya? (tak percaya sudah nama mu dolah..ahahaha..sorry my FB fren je boleh tengok,upload guna blogspot tak nak plak dia)



selepas berkemas,saya gorengkan Ziyyad keropok ikan kesukaannya :)


tengok makan tangan mana tu..haih..

Ziyyad dapat first luka di playground hari sabtu hari tu..bercalar dah kaki..tapi tupun nak main lagi dengan kaki berdarah-darah tu..ultraman la katakan..konon..hahaha

p/s: dolah dalam entry ni tiada kene mengena dengan sapa-sapa yang hidup atau dah mati atau dah tukar jantina..ahahaha

3 comments:

SJNathaniel said...

hai dila..
setuju dgn u,anak kita suka ati kita la kan. :)

Obefiend Weiland said...

kopok tu ziyad is what kain kuning is to me

siap la dia bila dah besor

arin said...

hahaha..bila effi sebut kain kuning dia..teringat wey kain kuning dia.
uncle effs, tak simpan lagi ke kain kuning tuh?buat pusaka?bleh tunjuk kat ziyyad.